Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei er det flere som plages med tett nese? jeg våkner hver natt av at jeg er tett og må ha nesespray. må jeg bruke spray resten av svangerskapet?? [:'(]
Jeg er veldig plaget med tett nese.min lege og jordmor sa det var enkelte som plages veldig med dette i svangerskapet.Det rådet jeg fikk var å bruke mye saltvannspray.
OBS har hørt på noen sider her at enkelte nesespray skal ikke gravide bruke... husker ikke hvilke. Se på tråden under svangerskap.
Uansett må du ikke bruke det mere enn 10 dager sammenhengende.
Bruk saltvann spray. Det gjør jeg og min tette nese...
Her er et det samme og jeg har i tillegg masse bihuleplager.. Hatt siden jeg tok dykkerlappen i 1999, men ikke mulig å få noe gjort. Sto i sykehuskø lenge, men da jeg endelig fikk time ble jeg sendt ut igjen. Var seff ikke ille nok akkurat da.[:@]
Nå kan jeg våkna av hodepine fordi jeg ikke har fått skikkelig luft om natta, spesielt hvis jeg ligger lavt med hodet. [:'(]
Har lest et sted at man kan plages mer i svangerskapet enn vanlig, men jeg tar ett par dusjer av saltvann i nesa hver kveld etter en skikkelig utblåsning, og da går det rimelig bra.. Enda. [:)]
Jeg var kjempetett i nesen i begynnelsen av svangerskapet...folk forsto nesten ikke hva jeg sa.
Men det gikk over etter noen uker, men det er ikke uvanlig å få tett nese når man er gravid.
På bruksanvisninga til enkelte typer nesespray står det at gravide kan bruke den, men bare innenfor en viss tidsgrense...........saltvann er jo det beste, men det fungerte ikke med bare det på meg.
Lykke til
Jeg er også plaget med tett nese,spes om kvelden,men jeg bruker ingenting for det.Det blir som regel litt bedre når jeg snyter meg,er ikke forkjølet el no'[;)]