Tett nese?

babynr2i2025

Andre møte med forumet
Noen andre som sliter med tett nese? Har hørt det kan være et symptom men at det er et av de mindre vanlige. Jer 4+4 nå og har hatt pottetett nese i 2 uker! Har gresspollenallergi, men bruker bli mer rennende enn tett. Bare nyskjerrig på hvor vanlig/uvanlig det er :happy7

Jeg er ikke helt tett, men litt. Føles kanskje mere tørr:rolleyes: Jeg bruker saltvannspray når jeg synes d blir for tett;)

Jeg synes nesen og bihulene mine har tatt helt av de siste dagene, med tilhørende hodepine.... :dead:

Jeg er veldig mye tettere nå enn ved allergiplagene mine:hilarious: blitt verre de siste dagene..

Jeg var pottetett hele mitt første svangerskap og frem til 6 uker etter fødsel ca. Utrolig irriterende, legen sa jeg MAKS kan ta en sprut i nesa om dagen hvis det hjalp meg å sove. Jeg klarte aldri sove på dagen siden jeg var helt tett og slet med å sove med åpen munn. Denne gangen merker jeg at nesen tetter seg litt på kvelden men jeg klarer å sove fint heldigvis

Jeg har alltid blitt pottetett i nesen når jeg er gravid. Tredje graviditet nå, har vært tett ca 1 uke nå, er i uke 7. For meg varer det hele graviditeten. Jeg klarer ikke å la være, må bruke nesespray for å få sove. Vet det ikke er anbefalt, men må, bruker barnespray for å få litt svakere siden jeg må bruke det så lenge.

Jeg har alltid blitt pottetett i nesen når jeg er gravid. Tredje graviditet nå, har vært tett ca 1 uke nå, er i uke 7. For meg varer det hele graviditeten. Jeg klarer ikke å la være, må bruke nesespray for å få sove. Vet det ikke er anbefalt, men må, bruker barnespray for å få litt svakere siden jeg må bruke det så lenge.

Skal heldigvis ikke være skadelig for babyen med nesespray etter det jeg har hørt fra lege og lest på nett :) men sånn generelt anbefaler man vel ingen å bruke det mer enn 10 dager.. men er enig med deg, noen ganger MÅ man jo for å få sove! Huff.. håper det går over snart. Min første så alt er nytt :smiley-ashamed004

Jeg var pottetett hele mitt første svangerskap og frem til 6 uker etter fødsel ca. Utrolig irriterende, legen sa jeg MAKS kan ta en sprut i nesa om dagen hvis det hjalp meg å sove. Jeg klarte aldri sove på dagen siden jeg var helt tett og slet med å sove med åpen munn. Denne gangen merker jeg at nesen tetter seg litt på kvelden men jeg klarer å sove fint heldigvis
Godt det foreløpig er bedre for deg denne gangen! Håper det gir seg snart her, litt bedre i dag så krysser fingrene!

Skal heldigvis ikke være skadelig for babyen med nesespray etter det jeg har hørt fra lege og lest på nett :) men sånn generelt anbefaler man vel ingen å bruke det mer enn 10 dager.. men er enig med deg, noen ganger MÅ man jo for å få sove! Huff.. håper det går over snart. Min første så alt er nytt :smiley-ashamed004
Nei er heldigvis ikke skadelig for babyen, bare for slimhinnene i nesene våre:joyful: jeg har perioder ellers også hvor jeg bruker det mer enn anbefalt. Altfor lett å bli avhengig :rolleyes:

Begynte å få tett nese og neseblod i går :wtf: 8+5

Back
Topp