Tredjegullpåvei
Andre møte med forumet
Hei 
Er det noen andre som er plaget med tett nese? Jeg er ikke forkjølet eller allergisk, men går med nesten konstant tett nese.. og nyser og nyser. Det er jo på grunn av slimhinnene som utvider seg. Men jeg er redd for å bli avhengig av nesespray. Jeg prøver saltvannsspray, men den hjelper lite..
Og i disse koronatider er det ikke alltid like gøy å gå med tett nese eller å nyse
Noen som kjenner seg igjen eller noen tips
Er det noen andre som er plaget med tett nese? Jeg er ikke forkjølet eller allergisk, men går med nesten konstant tett nese.. og nyser og nyser. Det er jo på grunn av slimhinnene som utvider seg. Men jeg er redd for å bli avhengig av nesespray. Jeg prøver saltvannsspray, men den hjelper lite..
Og i disse koronatider er det ikke alltid like gøy å gå med tett nese eller å nyse
Noen som kjenner seg igjen eller noen tips

De svir og renner. Har egentlig ikke gjort så mye med det selv, men er litt plagsomt ja. Jeg pleide å bruke en litt kraftig saltvannsspray før. Husker ikke hva den heter, men er sånn ganske stor flaske med ganske kraftig stråle. Synes den hjalp veldig før, så vurderer å prøve igjen.
Hørtes veldig rart ut men 

føler jeg er i ferd med å bli gal
Neida, bare baby i magen sa jeg...."nyser babyen" spurte 4 åringen
spiller ingen rolle hvor mye vann jeg drikker I løpet av en dag. Sånn har jeg hatt det siden uke 6, er I uke 12+6 idag.