Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste et sted at nesespray i graviditeten heldigvis ikke er farlig for baby. Selvsagt ikke bra for oss da heller, men det er iallfall braFøler meg deg! Jeg er veldig tett!! Jeg går vanligvis på allergitabletter hele året, men etter legen ba meg slutte, er det helt krise. Helt tett og nyser masse. Klør også... Jeg bruker fortsatt allerginsespray. Den inneholder små mengder kortison. Er ikke farlig med så lite og i nesa, men om jeg kan unngå det, gjør jeg det. Den hjelper. Men saltvann tar ikke tettheten og jeg kan ikke gå fast på otrivin heller. Skikkelig slitsomt!
Ååh så kjedelig men frisk luft var et godt tips!Jeg skulle så ønske jeg kunne ta meg en spray med otrivin en gang i blant, men jeg var avhengig for et par år siden og kan ikke bruke en eneste spray igjenn uten å bli avhengig. Blir som alkoholikere, kan ikke ta en dram og være ''ok'' med bare en.
Så jeg går tett i nesen bortimot hele tiden
MEN, når jeg faktisk klarer å få roet hevelsen i nesa så er det pga frisk kald luft inn på soverommet på kvelden.
GLEDER meg til mini kommer så jeg kan operere bort nesemuslinger igjenn