Andre som sliter med konstant tett og rennende nese? Jeg er allergisk, men lenge siden jeg har vært så plaget som nå. Bruker litt Zymelin nesespray for barn, ellers får jeg verken puste eller sove [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Konstant tett nese her også. Kjøpte meg saltvannsspray med ekstra mye salt(?) Den er trygg og fin å bruke. (Hater å ta legemidler når jeg er gravid)
Allergisk her og. Fikk beskjed av legen at det var Ok med allergimedisin når jeg trengte det. Så tar tabletter og nesespray nå i de verste bjørkepollen dagene. Ellers har jeg klart meg med saltvann. Håper det snart blir bedre igjen. Haaaaaater å være tett i nesa.![]()
Mye tett nese her og. Brukte otrivin stortsett hele svangerskapet med minstemann.
Hva heter den? Har prøvd ymse saltvannssprayer, men føler det bare forsvinner uten effekt [emoji1304]
står på esken at den kan brukes av gravide. 
Ja det stemmer nok godt det... Å ingenting annet enn nesespray funker da.. prøvde å holde meg ute i frisk luft , sov sittende , luktet på mentholatium for å åpne opp. Men ikke faderOff. Føler jeg har lest et sted at gravide oftere får tett nese pga økt blodvolum i kroppen som medfører mer hovne slimhinner?