Tett nese

Miceranimoin

Blir kjent med forumet
Er det noen andre som er plaget med tett nese? Jeg har vært tett siden september, vekselvis i forbindelse med forkjølelser (begynte med det). Men er da ikke normalt å være tett i et halvt år...
Skal nevnes at jeg har ei på 2,5 år som går i barnehage, så får nok en jevn dose med nye forkjølelser osv derfra.

Jepp, slimhinnene hovner opp når man er gravid, så det er det første symptomet mitt... [emoji12] Og er dessverre ikke så mye å gjøre med... Har brukt saltvansspray med aloe-vera, den har hjulpet litt [emoji4]

Jepp! Har vært tett siden jeg ble gravid ;) ikke vært forkjøla eller syk i det hele tatt, så kommer kun av hovne slimhinner :P

Jepp har vært sånn hele tiden, men renser innimellom med horn og saltvann. Funker veldig bra og da slipper man opphopning i bihulene.

Forrige graviditet var jeg tett i nesa etter en forkjølelse i uke 9 og helt fram til fødselen [emoji37] Heldigvis letta trykket i nesa mer eller mindre samtidig som ungen kom ut [emoji12][emoji106]

Saltvann syns jeg ikke har funka på meg. Har prøvd diverse typer nesespray som nødløsninger, når det har vært for tett (ofte i forbindelse med litt ekstra forkjølelse).

Heldigvis har det ikke satt seg i bihulene i det hele tatt, kun i nesa, så det får jeg da overleve med det frem til mai. =D

Ja-a... [emoji53] Ble potte tett i forbindelse med en forkjølelse i desember, vært tett siden da. Saltvann løser virkelig ikke opp i noe, men det renser godt innimellom. Noen netter tar jeg en dose nesespray for barn for å få en godt natts søvn... [emoji849]
Her er det nok mange basiller fra barnehagen også, lille har jo vært snørrete i månedsvis.

Ja-a... [emoji53] Ble potte tett i forbindelse med en forkjølelse i desember, vært tett siden da. Saltvann løser virkelig ikke opp i noe, men det renser godt innimellom. Noen netter tar jeg en dose nesespray for barn for å få en godt natts søvn... [emoji849]
Her er det nok mange basiller fra barnehagen også, lille har jo vært snørrete i månedsvis.

Høres kjent ut. Samme her :p:(

Jupp. Tett siden november. Ble verre da jeg ble forkjøla, naturlig nok.
Min mor var helt lik da hun gikk gravid med meg. Hun var tett i nesen helt til jeg ble født. Da ble hun normal igjen Hehe.

Har vært slik i begge svangerskap. Otrivin 3 ganger om dagen ut svangerskapet, og avvenning i ukene etter fødsel. Gikk helt fint sist.

Ja!!!!!! [emoji13]
Hos meg setter det seg alltid i bihulene i forlengelsen av forkjølelser. I høst klarte jeg å bli kvitt det, men etter forkjølelse før/i jula har jeg ikke klart å slutte med nesespray på tross av intens spyling og skylling med saltvann[emoji24] Det hjelper litt å jogge ute, men orker jo ikke det hver dag! Og får ikke sove uten nesespray nå. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Har trappet ned til barne-nesrspray, men det er bare såvidt jeg holder ut med en dose i døgnet også.

Høres egentlig fryktelig slitsomt ut å gå rundt å være så tett hele tiden :o

var tett fra positiv test med jenta mi forrige svangdrskap og igjen nå i dette:wacky: hadde ikke klart meg uten otrivin:p ble borte 2 dager etter fødsel sist gang

Jeg hadde tett nese i hele det forrige svangerskapet og dette svangerskapet ble ikke noe unntak.

Oh yes! Kjempeplaget med det i forrige svangerskap også, så hadde ikke regnet med annet :p
Forkjølelsen i desember sitter fortsatt litt i virker det som, og gjør ikke akkurat ting bedre

Har slete med det jeg også! Vært i tillegg forkjøla to ganger i løpet av 3 mnd med konstant tett nese. Kjøpte meg Otrivin Menthol til slutt, såg at den var merket som trygg på «tryggmammamedisin.no»

Back
Topp