Sallys Glad i forumet Mailykke 2018 17 Okt 2017 #1 Er så lei av å ikke kunne puste skikkelig igjennom nesen, har vært så godt som potte tett i flere uker nå.. Lest at det er ganske vanlig som gravid, så lurer på om det er flere her som også er tett?
Er så lei av å ikke kunne puste skikkelig igjennom nesen, har vært så godt som potte tett i flere uker nå.. Lest at det er ganske vanlig som gravid, så lurer på om det er flere her som også er tett?
Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Mailykke 2018 Sommerfuglene Februarbarna 2020 17 Okt 2017 #2 Jeg har vært tett i flere uker selv, bruker nesehorn med saltvann for å rense morgen og kveld.
I Idalor90 Forelsket i forumet Mailykke 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ 17 Okt 2017 #3 Jeg er veldig tett på morgen, kveld og natt. På dagen renner det
mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 17 Okt 2017 #4 Jeg er tett. Forholdsvis grei på morgen. Blir tetter utover dagen.
M Moderator Wilma Guest 18 Okt 2017 #5 Kanskje Komplett Apotek kan hjelpe med noe under nettmøte i morgen? Spør gjerne her