Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden mine gode råd var prøvd...lege?![]()
Skal prøve å ikke dryppe nesen eller bruke nesesugeren idag. Leste litt på nettet at det kan forverre snørrproduksjonen over lengre tid. Hvis voksne bruker nesespray for lenge så blir jo problemet verre. Kanskje det gjelder for babyer og. Verdt et forsøk så lenge han klarer å puste gjennom nesen. Hvis ikke dette hjelper heller så får det bli legenKjenner ei som fikk nesedråper på resept fra legen så er babyen din tett etter alle de forslagene over ville jeg tatt en tur til legen![]()
Skal prøve å ikke dryppe nesen eller bruke nesesugeren idag. Leste litt på nettet at det kan forverre snørrproduksjonen over lengre tid. Hvis voksne bruker nesespray for lenge så blir jo problemet verre. Kanskje det gjelder for babyer og. Verdt et forsøk så lenge han klarer å puste gjennom nesen. Hvis ikke dette hjelper heller så får det bli legen![]()
TakkHvis du bare bruker saltvann i nesen skal ikke det ha samme langtidsproblem som ordinær nesespray. Men jeg syns uansett at når noe har vedvart og ingenting hjelper er en tur til legen lurt. Spesielt hvis den tette nesen skaper problemer under amming og den lille sliter med å spise.
God bedring til lille![]()
Hjelper det? Har hørt at det kan gjøre det verreDryppe morsmelk i nesa![]()