Tett nese

Er samme her. Begynner å bli lei på hennes vegne. Er det samme hver dag og hun blir ikke bedre. Nyser i ett sett og gnir seg kraftig i nese og øyne:(

Lille har hatt det slik i 1 uke no.. får helt vondt av ho :/ grynter og nyser..
Helt utrolig hvor mye snørr det er i en så liten kropp!

Her også. Går i saltvann og nesesuger

Tett i nesa her og, like tilfredstillende hver gang jeg får ut masse snørr med nesesugeren ;)

Her er det også snørr!
Tett i nesa her og, like tilfredstillende hver gang jeg får ut masse snørr med nesesugeren ;)
Her også. Går i saltvann og nesesuger
Her og!! Spesielt etter mating.
Lille har hatt det slik i 1 uke no.. får helt vondt av ho :/ grynter og nyser..
Helt utrolig hvor mye snørr det er i en så liten kropp!
Ja, vi har hatt det sånn i (minst?!) 3 uker nå. Blir ikke bedre lille stakkaren :( Jeg får så vondt av henne.
Er samme her. Begynner å bli lei på hennes vegne. Er det samme hver dag og hun blir ikke bedre. Nyser i ett sett og gnir seg kraftig i nese og øyne:(
Stakkars små :( lillegutt blir så fortvilet når han prøver å sove og så surkler det i nesen. Får så vondt av han. Håper det gir seg snart. Han hater nesesugeren. Føler jeg piner han med den. Får vondt i mammahjertet :( Har lagt bøker under bena på sengen i hodeenden sånn at han ligger litt høyt med hodet. Det hjelper litt.

Stakkars små :( lillegutt blir så fortvilet når han prøver å sove og så surkler det i nesen. Får så vondt av han. Håper det gir seg snart. Han hater nesesugeren. Føler jeg piner han med den. Får vondt i mammahjertet :( Har lagt bøker under bena på sengen i hodeenden sånn at han ligger litt høyt med hodet. Det hjelper litt.
Ikke fan av nesesugeren her heller, men noen ganger når han sover holder det kun å få litt saltvann i nesa og det sover han da gjennom er jeg heldig :)

Back
Topp