Tett nese

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Andre som sliter med tett nese?



Jeg hater tett nese, og syns det er teit at jeg ikke kan bruke Otrivin Menthol :P Og må holde meg til Rhinox, som er som å sprute klorvann oppi nesa :(

Nyser masse, og småblør konstant.
 
Ja! Småblør å nyse å pesa som ein kval om natto for da e tett:-p veldig plagsomt.
 
Jeg sliter med det fortiden :( kan også ha en sammenheng med at jeg er forkjølet..

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Jeg har vært tett i nesen hele svangerskapet, og nå har jeg blitt forkjøla i tillegg. Så jeg måtte krype til korset og ta otrivin i dag tidlig... ja, med mentol var det også...
Men bedre det enn å ikke få puste, tenker jeg..
 
merket at jeg har hatt tett nese i noen dager. men klarer meg uten noe nesedråper enda. + syk unge her hjemme så håper på å ikke bli smittet.
 
Tett nese har jeg, i tillegg gjør den tette nesa at jeg snorker.. stakkars gubben, han blir helt gal. ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg var potte tett i både ørene og nesa hele forrige svangerskap, men ikke merket noe foreløbig, så jeg krysser fingrene for å slippe det!
 
Tett nese, tett i ørene og nyser i ett sett:-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Tett i nesa her også. Verst på natten da, så jeg skal ikke klage for mye.
 
Går veldig bra på dagen. Men snorker vistnokk som en voksen mann om natta.. Typisk graviditets symtom åhoss meg:-p når snorkingen kommer er det bare å ta en test. Utrolig plagsomt siden verken jeg eller mannen sover godt når jeg sliter med å puste:-p
 
Har vært kronisk tett i snart 2 år. :P men merker at d er på en annen måte nå....
 
Menne, kan vi ikke bruke otrivin mentol? :O

Kan ikke bruke Otrivin i det hele tatt. Kan bruke saltvannsspray fra dem.

Ellers er det kun Rhinox nesespray man kan bruke. Den funker den altså :) Jeg er bare så vant til Mentholen at den er rar i forhold.
 
Kan ikke bruke Otrivin i det hele tatt. Kan bruke saltvannsspray fra dem.

Ellers er det kun Rhinox nesespray man kan bruke. Den funker den altså :) Jeg er bare så vant til Mentholen at den er rar i forhold.

Ojsann.. Godt jeg nesten er ferdig med denna forkjølelsen..
Det finns ingen nesespray som funker som den med menthol.. :)
 
Har vært spons tett siste 3 dager og har måttet krype til korset å ta otrivin. Har fått så utrolig hode verk om jeg er tett i nesa. Har vært avhengig av nesespray de 2 andre svangerskapene også, har da brukt hele svangerskapene, skal prøve og ikke gjøre det denne gangen, men kjenner det kan bli vanskeligt.
 
Tett i nesa, vondt i hodet, nyser.. Ingen god kombinasjon for nattesøvnen. Og nå kvalmen i tillegg! Neidaaa, skal ikke klage :p
 
Jeg får det kun hvis det blir ekstra varmt. da blir jeg tett i nesa, men jeg slipper det når jeg sover pga vi har det så kaldt på soverommet at jeg må sove med ulltøy. samboer som vil ha det kaldt :-(
 
Back
Topp