tett nese

bebiii 2011

Blir kjent med forumet
jento mi har no været tett i nesen i over en mnd. eg har prøvd alt, suging, saltvannsdårper, mm, løftet sengen. men uansett hva eg gjør så føler eg at det ikke blir verre. høres helt fælt ut på morningen nesten surkling i nesen. er dette normalt? det virker ikke som om dette plager ho noe veldig men eg får så vondt av ho når eg hører på, for det høres jo skikkelig ubehagelig ut.

Min venninne sin baby var veldig plaget med tett nese, hun prøvde alt for å forebygge dette men ingenting hjalp. Etter HS var på hjemmebesøk fant de ut at lillingen hadde det alt for varmt når han sov og når han ble tatt opp ble det for kaldt. Senere oppdaget de fukt og råte inn på soverommet og badet, de flyttet i nytt hus og babyen var ikke plaget mere. Så kan jo være en ide å sjekke om dette kan være noen av årsakene? :-)

vi har helt nytt hus med ventilasjon d. Men kan prøve å ta av ho teppet når ho sover slik at ho bare sover med dyne. det er jo selvfølgelig kaldere enn resten av huset på soverommet. men skal det ikke være det?

De små har jo veldig små neser og det skal ikke mye snørr til for at de blir tette i nesa. Tror det er ganske normalt at de er litt nesetette, særlig på denne årstiden, og så lenge ho ikke virker som om hun plages hadde jeg ikke tenkt nor særlig på det :)

Back
Topp