Tett nese

Hompetitten

Elsker forumet
Æsj, er blitt helt tett i nesa[:'(] Begynte som forkjølelse før helga, men nå er jeg bare tett i nesa... Pleier aldri å være det[>:]

Har jo hørt at noen går potte-tett i 9 mnd, men det klarer jeg ikke... Føler ikke jeg får puste[&:]
Noen som har noen formening om nesespray når man er gravid? Har brukt det 1-2 ganger hver dag de siste 2 dagene...

Tror dessverre ikke det er så mye man får ta, jeg fikk ikke bruke allerginesespray i forrige sv.sk. Så jeg brukte sånn saltvann-nesespray, fungerte greit. Men du kan jo alltids høre på apoteket eller med legen [:)]

altvann-nesespray
ORIGINAL: mariak

Tror dessverre ikke det er så mye man får ta, jeg fikk ikke bruke allerginesespray i forrige sv.sk. Så jeg brukte sånn saltvann-nesespray, fungerte greit. Men du kan jo alltids høre på apoteket eller med legen [:)]

det burde vel funke på tett nese[:)]

Har prøvd saltvanns-spray og det fungerte ikke i det hele tatt...[>:]

Har lest mange veier at man kan bruke otrivin i små mengder, helst den for barn hvis man har behov under graviditeten, men som dere sier så er det mange som ikke synes dette er lurt også...
Bruker jo aldri nesespray ellers, må jo selvfølgelig trenge det nå, he he[:)]

ORIGINAL: Nikki.

otrivin er ikke farlig for fosteret. men du skal ikke bruke det lenger enn det som står på pakken..ellers blir du som jeg var[8D][:D] beste er å finne noe annet..men hva?? den er ikke lett...

Jeg har kjøpt meg otrivin for barn og tar det om kvelden så jeg får sove, he he[:)]
Har ikke lyst til å gå gjennom den operasjonen nei... Hvordan er du denne gang snuppa mi?[:)]

Back
Topp