Tett nese og vondt i hele kroppen

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Over natten har jeg blitt pottetett, full av snørr og det verker i hele kroppen. Jeg har en på 2.9 år og en på 6 mnd, så dette passer meg skikkelig dårlig..

Noen tips til hva jeg kan ta? Mirakelkur som tar kverken på dette hurtig .?
 
Om du trenger en medisin som hjelper på symptomene, kan du be legen din om resept på rinexin! Det fjerner alt snørr og tetthet.
 
Over natten har jeg blitt pottetett, full av snørr og det verker i hele kroppen. Jeg har en på 2.9 år og en på 6 mnd, så dette passer meg skikkelig dårlig..

Noen tips til hva jeg kan ta? Mirakelkur som tar kverken på dette hurtig .?

Bruk masse saltvannsnesespray og snyt ut det du får ut. Deretter vanlig nesespray, men den maks tre ganger om dagen. Smertestillende hvis det blir for ille. C-vitaminsjokk og solhattdråper i vann kan vel ha effekt mener noen, men det er vel ikke bevist.

God bedring!
 
Det må nok bare gå sin gang.
Vi har alle vært der, med små barn og egen sykdom. Tilogmed begge foreldre syke samtidig også [emoji6]

Det går som regel bra likevel [emoji4]
 
Takk for svar alle, her snytes og hostes det til den store gullmedaljen.. må snart bli slutt på snørr og guffe nå tenker jeg[emoji85] [emoji85] [emoji30]
 
Oppdatering...
Jeg hadde det samme som barna mine. RS-virus. Visste ikke at voksne kunne få det jeg
 
Back
Topp