Tett nese og neseblod

ubeleilig

Gift med forumet
Flere som sliter med det. Er fryktelig tett og må snyte meg ofte. Og mange ganger når jeg snyter meg så er det gjerne litt blod iblandet. Nice detaljer jeg vet. Ikke sånn at jeg blør masse neseblod men det er alltid noe blod oppi der.... Er fryktelig plagsomt for det lukter jo blod og den lukta er ikke helt min beste venn noen sinne, er det bare fordi blodkarene i nesa er skjøre også og fordi jeg er tett Pga trykket i hele kroppen?

Tett nese kjenner jeg til for det kommer og går hele tiden her. Det er ganske lett å få neseblod ved langtids irritasjon... Tror bare kroppene våre er på høygir for tiden

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Neseblod er ganske vanlig :) Slimhinnene i nesa er ganske hovne i svangerskapet så det er lettere å irritere de og derfor blø litt :) Vanlig at man blør lettere i tannkjøttet også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har så og si tett nese konstant, og ja det kommer blod også når jeg snyter meg :P Først var det bare på den ene siden, men nå er det på begge to hehe
Ikke noe farlig :)

Sliter ikke med det enda nå, men sleit masse med tett nese og neseblod da jeg var gravid med lillemor.

Back
Topp