Tett nese og mm?

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Morsmelk skal jo funke for alt visstnok, og nå som knerten er så syk må man jo prøve. Frem til nå har han bare vært tett i brystet, men nå har nesa begynt og. Hva kan brukes for å løsne opp litt? Og hvordan i all verden får man mm oppi der?:p

Morsmelk og evt. følge opp med nesesuger funker fint.
Jeg sprutet det rett oppi når jeg fikk til det, eller brukte en liten sprøyte (uten spiss) og ellers brukte jeg bare fingeren og "smurte" litt dråper mot neseboret.
Du kan også suge litt opp i nesesugeren (hvis du har sånn som man suger i selv), også blåse det forsiktig(!) oppi nesen.

Morsmelk skal jo funke for alt visstnok, og nå som knerten er så syk må man jo prøve. Frem til nå har han bare vært tett i brystet, men nå har nesa begynt og. Hva kan brukes for å løsne opp litt? Og hvordan i all verden får man mm oppi der?:p

Jeg bruker sånn liten 2.5 ml sprøyte til å skylle med! Jeg har aldri klart å treffe riktig når jeg har prøvd å sikte med puppa.. :P

Eneste jeg har her er sånn transprøyte, så jeg får prøve å sikte med puppa eller smøre på litt til i morgen:p det hjalp å legge han på soverommet og. Selv om det ikke er unormalt varmt i stua, så er det iskaldt på soverommet:p

Saltvann funker minst like bra, og lettere å sikte

Er jeg den eneste som ikke får til spruten? Jeg klemmer og klemmer men melken spruter ikke. Også må jeg klemme gler ganger før det kommer noe dråper. Bruker ikke ammeinlegg da det har aldri Vært behov for det

Hver gang jeg ammer så står det én og flere stråler ut fra puppen :p spylte strålen inn i nesen på han under ammingen, så nøs han og vips føk det ut en klatt :p

Ikke alltid det spruter her heller, kommer ann på hvor mye melk det er inni der akkurat da:p
Men nå har jeg handla saltvann og fikk inn litt av det, og det løsnet heldigvis en del. Kom ut en diger buse og:p får teste litt hva som funker best med mm, om det trengs:)

Back
Topp