Tett nese :( og kriblende kropp

*oida*

Forelsket i forumet
Jeg føler jeg er konstant tett i nesen etter jeg ble gravid, er skikkelig irriterende :-(

Og jeg klarer jo jammen ikke sitte ved et spisebord over lengre tid, da tar bein og rygg og mage knekken på meg og jeg må heller stå, gå eller legge meg på sofaen :-) noen lignende her? :-P

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg har kronisk bihulebetennelse og støv/midd allergi. Kan ikke ta medisinene når jeg er gravid. Så jeg er tett, ,tett, teeeeeett. Er til å bli gal av.
Spesialisten min sa at jeg kunne bli bedre av å gå gravid, siden kroppen produserte mer kortison i blodet da. Ser ikke noe til det kan du si. Slitsomt :(

♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡

Bruker app'en!

Jeg blir kronisk tett i nesen når jeg er gravid... Resultat? Avhengig av nesespray... :(

Jeg har kronisk bihulebetennelse og støv/midd allergi. Kan ikke ta medisinene når jeg er gravid. Så jeg er tett, ,tett, teeeeeett. Er til å bli gal av.
Spesialisten min sa at jeg kunne bli bedre av å gå gravid, siden kroppen produserte mer kortison i blodet da. Ser ikke noe til det kan du si. Slitsomt :(

Bruker app'en!

Vanlige allergimedisiner ansees som trygge. Jeg tar for tiden loratadin. (Og Aerobec for astma). Dette er nødvendig for at både jeg og babyen skal ha det bra.

--------------------
<3 17. februar <3

Jeg var konstant tett i nesa hele siste trimester med sønnen min. Hjalp ikke med salvannspray eller noe. Slimhinnene påvirkes i svangerskapet. Mulig b-vitamin og melkesyrebakterier kan hjelpe...

Jeg blir kronisk tett i nesen når jeg er gravid... Resultat? Avhengig av nesespray... :(
Håper ikke du bruker otrivin?
Konstant tett i nesa her også så bruker saltvann, men det hjelper ikke. Nesesprsy sa de på apoteket at jeg ikke kunne bruke når jeg var gravid :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

fregne skrev:

Bruker app'en!​
Vanlige allergimedisiner ansees som trygge. Jeg tar for tiden loratadin. (Og Aerobec for astma). Dette er nødvendig for at både jeg og babyen skal ha det bra.

Jeg spurte legen min og spesialisten som jeg går til pga dette om medisinene mine. Begge sa at jeg ikke kunne bruke de.
Så jeg stoler på de ;)
Zyrtec og sånne uten resept funker ikke.

Men om det fins andre alternativer blir jeg lykkelig. Dette er noe herk :(

Bruker app'en!

Konstant tett i nesa her også så bruker saltvann, men det hjelper ikke. Nesesprsy sa de på apoteket at jeg ikke kunne bruke når jeg var gravid :-/

Det står at der er trykt å bruke otrivin her..
Ble litt stressa her kjenner jeg. Eneste som hjelper på meg..

http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Sider/Nesesprayer-mot-tett-nese.aspx

Bruker app'en!

Ottivin kan brukes.Som sagt følg bare helsevesnet sine anbefalinger.

Jeg hadde kjempe urolige bein hver kveld og natt siste trimester forrige gang.D vitamin ble anbefalt da,men

Jeg er ikke bare tett i nesa, men i halsen og brystet! Høres ut som en stranda hval når jeg legger meg om kvelden.. I tillegg nyser jeg SYKT mye, og blir da tettest i verden etter hver nyseøkt... :p

Med første jenta mi brukte jeg konstant nesespray i 3 mnd:p bytta bare litt på merkene, slutta på dagen etter Nicoline ble født :) Driver med det samme denne gangen, å det går så fint :)

Silje :-)

Jeg er ikke bare tett i nesa, men i halsen og brystet! Høres ut som en stranda hval når jeg legger meg om kvelden.. I tillegg nyser jeg SYKT mye, og blir da tettest i verden etter hver nyseøkt... :p

Jeg også nyser miinst 10 ganger for dag nå etter jeg ble gravid....Synes det er helt merkelig. Desverre også avhengig av nesespray. Det ble jeg i begge de andre sv.skapene også.

Back
Topp