Tett i nesen?

Bkno7013810

Andre møte med forumet
Er det noen av dere som sliter med tett nese under svangerskapet ? Har hatt tett nese lenge nå å bruker otrivin da det hjelper veldig, men vil ikke bli avhengi av nesespray heller..
er 12+4.

Er det noen av dere som sliter med tett nese under svangerskapet ? Har hatt tett nese lenge nå å bruker otrivin da det hjelper veldig, men vil ikke bli avhengi av nesespray heller..
er 12+4.

Ja, har vært det i flere uker allerede.. er 15+3 idag. Jeg bruker og otrivin. Saltvann fungerer ikke. Snyter meg hele tiden.. Passer dårlig i disse tider, da man kan bli mistenkt for å være dårlig. Men, slik er det.. ☺️

Ja, har vært det i flere uker allerede.. er 15+3 idag. Jeg bruker og otrivin. Saltvann fungerer ikke. Snyter meg hele tiden.. Passer dårlig i disse tider, da man kan bli mistenkt for å være dårlig. Men, slik er det.. ☺️
Ja det er nettopp det... tør nesten ikke gå til legen å høre om det finnes noe ant å ta får da må jeg vell korona testes med en gang uff nei det er slitsomt å gå sånn.. får jo vondt i hode å bli slapp av å være tett...

Jeg har vært plaget hele veien, tar otrivin når det blir for ille, ellers sover jeg med hodet hevet og tar en varm dusj som hjelper litt :)
Og så blir det vurderingssak når det er nye symptomer, så får man teste seg slik som ting er nå. Tror jeg er oppe i 4 runder med testing siden graviditeten startet :hungover: Siste i dag..

Begynner også og kjenne på tett nese. Erfaring fra sist tilsier dessverre at det fort varer ut svangerskapet. Slimhinnene var så såre de siste månedene at det alltid kom blod hver gang jeg snøt meg. Ikke veldig stas, men tar glatt det fremfor den evinnelige kvalmen i første trimester!

Tett her også, klarar å begrensa nasespray bruk til natta så eg får kvila skikkelig..
Gå tur med ok+ tempo hjelp for meg å få snåtte til å løysna..:)

Ja her også, hatt tett nese nesten hele svangerskapet til nå tror jeg! :blackeye: Tør ikke bruke annet enn saltvann, men hjelper ikke sånn veldig. Eneste er at det er deilig å få litt fukt i nesa

Jeg har også slitt med tett nese siden uke 7 tror jeg. Veldig slitsomt når man skal sove, må noen ganger halvveis sitte

Tidvis tett nese her også, men bruker ingen ting.

Sliter veldig med tett nese, gjorde det forrige svangerskap også. Bruker otrivin barn, til nøds. Saltvann har ingen effekt og vært testet 2 ganger for korona pga tett nese og dem ikke ville ha meg på jobb. Veldig kjipt, men sånn er det..

Har slitt ned tett nese og natten, men har fått så utrolig mange sår i nesen som gjør at jeg nyser... Hele tiden og må snyte meg hele tiden. Blod kommer det alltid også. Så må vurdere å begynne med olje tror jeg for å smøre den stakkars nesen min:rolleyes:

Back
Topp