Tett i nesen

Catzer

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
God kveld damer :)
Noen som er tette i nesen som har noen gode tips? Holder på å bli gal her! Saltvannspray eller nesehorn funker ikke.

Er ikke syk eller noe, bare konstant tett i nesen.

Oh yes! Her går det i otrivin mentol hver kveld! Så lever jeg heller med tett nese på dagen.

Kan ikke komme med så mye gode tips siden jeg er otrivinavhengig [emoji85]

Lag deg dampebolle med kokende vann, sitrusskall og alt annet sunt du kan finne, og pust inn dampen (forsiktig).
Ikke begynn med nesespray, det blir du fort avhengig av. Det går over etterhvert. :)

Jeg er også tett! Akkurat nå er jeg syk, men er tett uansett. Hadde det likt i forrige svangerskap også. Har brukt nesespray fra starten av[emoji85] har bestilt noen mentolstifter på eBay, men de er ikke kommet enda. Vet ikke om de vil funke heller, men er verdt et forsøk! Hehe

Oh yes! Her går det i otrivin mentol hver kveld! Så lever jeg heller med tett nese på dagen.
Kan ikke komme med så mye gode tips siden jeg er otrivinavhengig [emoji85]
Jeg er også tett! Akkurat nå er jeg syk, men er tett uansett. Hadde det likt i forrige svangerskap også. Har brukt nesespray fra starten av[emoji85] har bestilt noen mentolstifter på eBay, men de er ikke kommet enda. Vet ikke om de vil funke heller, men er verdt et forsøk! Hehe

Uff, det er noe skikkelig herk å være pottetett hele dagen :p Men har jeg misforstått jeg, trodde ikke gravide skulle bruke otrivin nesespray? Ikke for å stresse noen altså. Jeg bruker kun med saltvann, men det funker jo skikkelig dårlig.

Lag deg dampebolle med kokende vann, sitrusskall og alt annet sunt du kan finne, og pust inn dampen (forsiktig).
Ikke begynn med nesespray, det blir du fort avhengig av. Det går over etterhvert. :)
Takk for tips, skal prøve dette :) Krysse fingrene for at det går over snart!

Jada. Potte tett, og puster som en okse. Og blir knusktørr i munnen på natta. [emoji106][emoji122]

Uff, det er noe skikkelig herk å være pottetett hele dagen :p Men har jeg misforstått jeg, trodde ikke gravide skulle bruke otrivin nesespray? Ikke for å stresse noen altså. Jeg bruker kun med saltvann, men det funker jo skikkelig dårlig.
De sa det før, men du kan trygt bruke den i graviditeten :-) Den brukes bare i nesen og blir i liten grad tatt opp i kroppen.

Uff, det er noe skikkelig herk å være pottetett hele dagen [emoji14] Men har jeg misforstått jeg, trodde ikke gravide skulle bruke otrivin nesespray? Ikke for å stresse noen altså. Jeg bruker kun med saltvann, men det funker jo skikkelig dårlig.
Saltvann fungerer bare i 3 minutter om gangen her hos meg [emoji85] men har kuttet ned betraktelig på otrivinen..
Tar ikke full spray lengre, minst mulig, et lite trykk som mulig. Og har klart å holde til 2 kanskje3 ganger om dagen. Men har snart langfri og da skal jeg prøve å slutte. Klarer ikke å være tett på jobb [emoji85]

Saltvann fungerer bare i 3 minutter om gangen her hos meg [emoji85] men har kuttet ned betraktelig på otrivinen..
Tar ikke full spray lengre, minst mulig, et lite trykk som mulig. Og har klart å holde til 2 kanskje3 ganger om dagen. Men har snart langfri og da skal jeg prøve å slutte. Klarer ikke å være tett på jobb [emoji85]
Samme her, saltvannet funker i ca tre min
Får bare holde ut, satse på at det gir seg snart. :)

Jeg må stål sette meg til å slutte [emoji85] gruer meg men må...

Det vil føles verre en stund, men så regulerer kroppen sg og det går over. Problemet med nesespray er at du faktisk blir mer tett når du bruker det for lenge, også er man i en ond sirkel. (Dette vet du sikkert, men ikke alle gjør det.)
Håper du klarer å slutte! <3

Det vil føles verre en stund, men så regulerer kroppen sg og det går over. Problemet med nesespray er at du faktisk blir mer tett når du bruker det for lenge, også er man i en ond sirkel. (Dette vet du sikkert, men ikke alle gjør det.)
Håper du klarer å slutte! <3
Har klart å slutte en gang før, men så begynte det igjen etter jeg sluttet å røyke fir 1 år siden [emoji85] fordelen når jeg har langfri er at jeg er alene [emoji1] mann og barn drar til svigermor og en uke. Så da gjør det ingenting at jeg unner meg, snufser eller snorker [emoji23]

Back
Topp