Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, tror jeg skal høre med jordmor om akupunktur altså. Min jordmor har videreutdanning i det, så kanskje hun kan hjelpe meg med min tette neseHei deresniker fra Februar. Har slitt m tett nese hele svangerskapet hittil selv. Pga faren for å bli avhengig av nesespray har jeg holdt meg unna (har sett hvordan folk sliter m det etter et svangerskap).. Men jeg har virkelig vært helt potte tett å slitt m angst Pga det. Har ødelagt mye av gleden v denne graviditeten. Men så fikk jeg tips om å prøve akupunktur. Hadde null tro men var desperat så bestilte time å etter noen få behandlinger er jeg 95% bedre! Sover godt om natten igjen å lever normalt om dagen
må nok gå jevnlig til behandling resten av svangerskapet, det vil vise seg men det er det verdt! Bare et lite tips
![]()
Oi, tror jeg skal høre med jordmor om akupunktur altså. Min jordmor har videreutdanning i det, så kanskje hun kan hjelpe meg med min tette nese![]()