Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, tror jeg skal høre med jordmor om akupunktur altså. Min jordmor har videreutdanning i det, så kanskje hun kan hjelpe meg med min tette neseHei dere sniker fra Februar. Har slitt m tett nese hele svangerskapet hittil selv. Pga faren for å bli avhengig av nesespray har jeg holdt meg unna (har sett hvordan folk sliter m det etter et svangerskap).. Men jeg har virkelig vært helt potte tett å slitt m angst Pga det. Har ødelagt mye av gleden v denne graviditeten. Men så fikk jeg tips om å prøve akupunktur. Hadde null tro men var desperat så bestilte time å etter noen få behandlinger er jeg 95% bedre! Sover godt om natten igjen å lever normalt om dagen må nok gå jevnlig til behandling resten av svangerskapet, det vil vise seg men det er det verdt! Bare et lite tips
Oi, tror jeg skal høre med jordmor om akupunktur altså. Min jordmor har videreutdanning i det, så kanskje hun kan hjelpe meg med min tette nese