Tett i nesen!!!

*babypåvei87*

Andre møte med forumet
Jeg holder på å bli riv ruskende gal, er så tett i nesen. Er det flere enn meg som sliter med dette? Har ikke noe særlig med pollen allergi så regner med det er svangerskapsrelatert.. :-/ sover dårlig om nettene, er sliten, litt galen på dette her.. Huff, måtte syte litt i dag * syndimeg* hehe

Høres akkurat ut som meg. :)

Dere har min dypeste sympati! Er forkjøla noen dager nå, og holder på å klikke. Hadde nok blitt gal om jeg skulle hatt det sånn hele tiden. Håper det går raskt over for dere begge!! :)

Er skikkelig forkjøla jeg også, satser på at det er over snart for har hatt det i over en uke.

Huff, ja, tett i nesen ble jeg helt plutselig en morgen i uke 12 ca.. Våknet og var helt tett i bihuler.. Trodde det enten var akutt bihulebetennelse eller sterkt anfall av allergi (har aldri hatt noen allergier før).. Så gikk til legen, og fikk egentlig beskjed om å se det an og skylle nesen med et horn.. Lol.. Som om det hjalp.. Er dessverre gått imot alle gode råd og er blitt helt avhengig av nesespray.. Uten klarer jeg hverken å spise, sove eller "fungere"..får heller ta de konsekvensene det får.. (Ble operert for mange år siden i nesen etter å ha brukt ortrivin nesespray for lenge..)

Å være så tett og ha så vondt i bihulene er så forferdelig at jeg tar heller en operasjon til fremfor å gå slik som det gjennom resten av svangerskapet.. :)

Back
Topp