Tett i nesen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Både Lillebror og jeg!
Litt turbulent natt, kan godt forstå det ikke er lett å die når man er pottetett! :-/
Heldigvis er det bedre nå som vi har stått opp og han har fått nyst ut endel :-p
ORker ikke ut selv i dag og er tom for saltvann. Får skvise ut litt melk om det blir riktig ille før mannen kommer hjem.
Flere som er syke?

Nei, vi har heldigvis vært friske alle mann i dette huset :D Men med min flaks så kommer sikkert vi til å bli syke til dåpen :P

Uff, nei får ikke håpe det da :-/
Vært friske her alle sammen frem til nå.
Heldigvis ikke veldig syke da, skal tåle litt tett nese!

Daniel var masse forkjølet de første 8 ukene sine, så nå nyter vi at han ikke er det mer. Ellers i huset er det bare mannen min som har vært litt syk i det siste.

Her tror jeg snuppas forkjølelse har dempet seg noe.Heldigvis!!Etter tre "våkenetter" med snørr og slim var jeg både trøtt og sliten. Og det var hun og!
Men i går og i natt har hun sovet mye bedre.Saltvanns sprayen funker jo som bare det:-)

God bedring til andre tette neser:-)

Så deilig =)

Huff stakkars dere, jeg husker med gru når snuppa mi var skikkelig tett i nesen. Hun har heldigvis ikke vært det siden.
Lurt å ha noen rolige dager inne hvertfall, det var det eneste som hjalp oss. Hver gang hun ble litt bedre og vi tok oss en tur ut, ble hun like plaget igjen stakkar. Så vi måtte bare holde igjen litt lenger inne så ble det bar til slutt.
Vi måtte bruke en del nesesuger, hun klarte ikke å nyse ut noe selv om vi skylte med saltvann.
Det var forferdelig, hun tok det bra, men jeg følte meg så slem som plaget henne med den sugern :confused:
Håper dere blir bedre snart:-)

Ja, det er ikke moro å "plage" de med slikt, men til slutt blir det jo veldig nødvendig :D

Ja det er jo akkurat det, hun hadde det godt etter det var gjort:-)

Ser ut til at det går greit uten her foreløpig hvertfall.
Har ikke nesesuger heller, men.
Formen er bra da, han spreller og hopper som bare det i vippestolen :p

Nesesuging er det ekleste jeg vet :s er alltid redd for å få munnen full av snørr... men må man, så må man.. Har heldigvis sluppet det på snuppa foreløpig :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Var plaget med en del tett nese da han var rundt 4-10 uker. Det gikk med noen ampuller saltvann og en skvett og fem med morsmelk da. Plagsomt! o_O Har heldigvis sluppet unna det meste som går nå. *bank i bordet* Har bl.a en bror som har ligget strøken med influensa hele forrige uke, så det er godt vi ikke har vært på besøk der på ei stund.
God bedring til dere alle som snufser og hoster, og alle med andre plager som måtte gå på rundgang for tiden! :)

Fie bruker å bli rasende når jeg skal pirke henne i nesen :P hihi :) hyler å roper å vifter med armnene :P

Dere som har prøvd morsmelk mot tett nese; pumper dere ut først og heller i nesen, eller.... spruter dere?
:D

Uff, stakkars dere:( Utrolig kjedelig og være tett i nesen, ikke minst for de små når de skal spise:eek: god bedring til dere begge:)

Jeg pumpet ut og tok en 2,5 ml sprøyte og sprutet inn i nesa med den.Funka fint det.
Tror ikke jeg hadde klart å sikte puppen inn i de små neseborene,og hun ligger jo sjelden stille,hehe:-)

Dere som har prøvd morsmelk mot tett nese; pumper dere ut først og heller i nesen, eller.... spruter dere?
:D

Jeg kjøpte et lite medisinbeger og en 1ml sprøyte på apoteket. Så håndmelket jeg oppi begeret og brukte sprøyta til å dryppe det i nesen hans :) Funka fint det, men blir litt klin når han snøfter det ut eller ikke ligger stille :p hehe

Takk for tips =)
Så for meg det ble vanskelig å sprute rett i nesen hans liksom :p

hahaha prøvde å bare sprute fra puppen en gang, men de strålene går jo i hytt og gevær, så det var ingen som traff i nærheten av nesa hans :laughing002

Back
Topp