Tett i nesen!!

Mollå

Gift med forumet
Andre som også er det?

Var IKKE det sist, og synes egentlig at dette er veldig ubehagelig!

Og i tillegg er jeg fortsatt superkvalm. Skulle ikke dette gå over nå da?[&:]

Andre som er med på sytetråden min?[8D][;)]

ikkje tett- men kvalm[:'(] trodde det skulle gi seg, men neida!![8D]

Vå får bare holde ut litt til, kvalmen må vel gi seg snart! Håper du slipper å gå tett lenge, det er grusomt!![:-]

ORIGINAL: mamma til leah

Vå får bare holde ut litt til, kvalmen må vel gi seg snart! Håper du slipper å gå tett lenge, det er grusomt!![:-]

Tusen takk for det![:D]

Ja, vi får håpe kvalmen gir seg snart! Ikke noe behagelig altså! Jeg kaster ikke opp, men er nesten konstant kvalm og uggen[:'(] Har selvfølgelig bedre dager også![;)]

Kaster du opp også?

Jeg har vært tett i nesa siden jeg så to streker på testen jeg [8D]
Ikke ser det ut til å gi seg heller med det første [:-]

ORIGINAL: Mollå

Ja, vi får håpe kvalmen gir seg snart! Ikke noe behagelig altså! Jeg kaster ikke opp, men er nesten konstant kvalm og uggen[:'(] Har selvfølgelig bedre dager også![;)]

Kaster du opp også?

Ja, gjør nok det[:'(] Men heldigvis så bruker det bare å bli 1 gang til dagen!! Men begynner å bli en smule lei ,ja[8D]

ORIGINAL: Mollå

Kaster du opp også?

Ja, gjør nok det[:'(] Men heldigvis så bruker det bare å bli 1 gang til dagen!! Men begynner å bli en smule lei ,ja[8D]

Huffda, god bedring kjære deg!!![&:]

god bedring til alle sammen !

her er jeg kvalm hver dag, men går opp og ned.
til tider spyr jeg.
trodde også dette skulle gå over nå.. :(

vi får bare holde ut ! :p

Isj...føler med dere som kaster opp, har selv bare gjort det en gang..det er ikke gøy[>:]
Jeg har også begynt å bli tett i nesen....Skikkelig dumt og plagsomt..Håper det går over etterhvert.

E tett i nesen stort sett heila året [8D] Så eg føle i det minsta med deg [8D]

Jeg er med på sytetråden din, Mollå! Jeg er ikke tett i nesen, men kvalmen er komt tilbake.. 
Jeg trodde det var over, men i går var jeg skikkelig dårlig på jobb.. Passer seg svært dårlig når jeg jobber på sykehjem.

Back
Topp