Tett i nesa?

Mamalou

Elsker forumet
Er dere?

Helt tett her. Prøver å beherske meg med nesesprayen, men er ikke så lett...

Slitt med tett nese i mange år, men merker faktisk at det har vært mere tett nå de siste ukene...Kan ikke bruke nesespray:(

Ja, utrolig ekkelt. Mest om natta egentlig.. Men blør også en god del neseblod.

Jeg har vert plaget med tett nese hele svangerskapet[:'(] Bruker bare saltvannsnesespray, fikk beskjed om å ikke bruke disse andre.. Men lest at det er normalt under svagerskapet=/

ja er tett.. har hatt noen runder med nesespray, men nå klarer jeg meg uten:) hehe.. husker det var slik sist svangerskap også, så satser på at det blir bedre etter fødsel:p må ikke bli avhengig av den nesesprayen da;)

Usj ja,helt grusomt! Jeg snorker som et sagbruk om natta pga jeg ligger med munnen åpen,er visst ikke så ålreit,har jeg skjønt...[8D][:D]

Tett, ja.. Har siden jul brukt nesespray før jeg legger meg hver dag.. Ellers klarer jeg ikke sove. Fikk beskjed av legen om at det var greit (bruker zymelin, hvor det står i pakningsvedlegget at er greit for gravide). Selvfølgelig ikke optimalt å bruke den så lenge, men den støyten får jeg bare ta. Om jeg ikke skal få nok søvn i tillegg til alle de andre plagene jeg har, så tror jeg at jeg blir nokså usmakelig å være sammen med i hverdagen..

Jeg er innmari tett i nesa, og vært det veldig lenge.. Sliter litt med å sove og sånn pga det. Tok først litt nesespray inntil jeg leste på pakka at gravide ikke skal bruke nesespray. Så da slutta jeg med det og har vært konstant tett siden. Prøvd saltvannspray, men det hjelper jo ikke i det hele tatt.

men ser flere av dere bruker litt nesespray? Finnes det en type som gravide kan bruke? Vil ikke bruke det dersom det står på pakka at gravide advares mot det.

ORIGINAL: Nattlys

Ja, utrolig ekkelt. Mest om natta egentlig.. Men blør også en god del neseblod.

Mhm[:'(]

ORIGINAL: Elisabeth_N

Jeg er innmari tett i nesa, og vært det veldig lenge.. Sliter litt med å sove og sånn pga det. Tok først litt nesespray inntil jeg leste på pakka at gravide ikke skal bruke nesespray. Så da slutta jeg med det og har vært konstant tett siden. Prøvd saltvannspray, men det hjelper jo ikke i det hele tatt.

men ser flere av dere bruker litt nesespray? Finnes det en type som gravide kan bruke? Vil ikke bruke det dersom det står på pakka at gravide advares mot det.

Zymelin kan brukes av gravide, står i alle fall det på pakka.

Jeg blødde litt i nesa en stund, for fikk en del skorper. Men så lenge jeg brukte litt saltvann iløpa dagen, så forsvant det ganske fort.

Back
Topp