Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jepp! Har brukt nesespray siden jeg ble gravid[emoji85] klarer ikke sove med tett nese! Var sånn sist jeg var gravid også. Gikk heldigvis over etter fødsel [emoji28]
Åjada. Har aldri pleid å snorke, men nå vekker jeg meg selv av ordentlig gubbesnorking pga at jeg er så tett i nesa. Har vært sånn hele svangerskapet, men litt verre nå som babyen presser på lungene i tillegg. Sjarmerende. [emoji849]
Ikke vært plaget av tett nese tidligere i svangerskapet. Men siste to uker, er i uke 26 nå, har det blitt verre. Prøver å ikke bruke nesespray, men må nok ty til det av og til.
Var vel tett i en måneds tid rundt femte måned, helt forferdelig Så kjedelig at dere er tette enda, håper det går over! Jeg brukte ikke nesespray fordi jeg har fått beskjed om at det ikke er så bra, kjøpte saltvannsspray på apoteket, men det funket ikke noe særlig. Er så glad for at jeg ikke er tett lenger!
Våkner "heldigvis" ikke av det, sover som en helt for tiden [emoji28] men kunne gjerne tenkt meg å våkne av det av og til, for jeg holder visst samboeren våken med sagbruket mitt av og til [emoji85]
Neseolje før jeg legger meg hjelper litt, men føler fortsatt at jeg av og til våkner av å gispe etter luft [emoji23]
Var avhengig av otrivin allerede før jeg ble gravid [emoji87] klarte å slutte for 5/6 uker siden. Men har brukt otrivin for barn ved små anledninger [emoji85]