Tett i nesa

Ja har vært det de andre graviditeten også. Ganske plagsomt.
 
Ja..... Det er et SÅ stort problem for meg. Sliter skikkelig med å sove med tett nese!!!! :p
 
Jer er også litt tett i nesen. Men har vært forskjølet i 2 uker nå. Har også veldig mye tørrhoste. Formen er bra heldigvis
 
Jepp! Er og tett i nesen. Og er alltid verst på kvelden. Ganske irriterende. Har hatt det i mange uker nå. Hadde håpet der skulle gi seg, men ser ikke sånn ut :p
 
Ja har vært helt ille. Jeg har derfor måtte ta nesespray (otrivin)..:oops: Ja jeg vet jeg helst ikke skal det, men har vært nesten krisetilstand. Fra i dag er det stopp:)
 
Ja har vært helt ille. Jeg har derfor måtte ta nesespray (otrivin)..:oops: Ja jeg vet jeg helst ikke skal det, men har vært nesten krisetilstand. Fra i dag er det stopp:)

Prøv miwana pluss, er en saltvannsspray som inneholder mer salt og som derfor demper hevelsen i slimhinnene i nesa bedre enn vanlige saltvannssprayer.
 
Slet kjempe masse med dette 3 siste mnd forrige graviditet. Kjempe slitsomt, og ikke mye som hjalp desverre.
 
Sniker fra Februar, så tilfeldigvis at det var en tråd om tett nese her når jeg rullet nedover...
Og, her må jeg bare få blande meg inn for dette har jeg slitt mye med dette svangerskapet! Merket ingenting til det m de to første derfor ble jeg litt overasket nå..

Uansett skriver dette som en advarsel og et tips :p tettheten ble så plagsomt at jeg de 5 første mnd av svangerskapet misbrukte nesespray. Endte m at jeg bare ble værre og var kronisk tett og rennende tilslutt uten at sprayen hjalp noe særlig lenger. Fikk beskjed av legen at jeg bare måtte slutte ellers endte det nok m operasjon av slimhinnene.
Så jeg sluttet... Var helt potte tett konstant i noen dager, det var grusomt. Men så ble det bedre å jeg gikk tilbake til å være "bare" vanlig svangerskapstett igjen..
Klarte likevel ikke å slappe av i den tilstanden. Så fikk jeg tips om å oppsøke akupunktør! Hadde null tro på det men jeg var desperat etter lang tid uten søvn.
Å gjett at akupunktur funker a!! Etter 3 behandlinger var jeg 95% bedre ... Har gått ukentlig dit siden å dette har rett og slett reddet svangerskapet. Heldigvis bare et par mndr igjen nå å de skal jeg nyte nettop Pga akupunkturbehandlingene. Ellers hadde dette vært et mareritt...

Haha dette ble langt :p å heldigvis er det sikkert få(?) som sliter så mye m den tettheten som jeg... Men hvis det er noen som kjenner seg igjen, ta en tur til en godkjent akupunktørbehandler! :)))
 
Jeg sliter skikkelig på kveldene. Har til og med begynt å ta nesespray, har ikke gjort det siden jeg var liten :p
Men kom på i går at naboen klagde så sykt for ho hadde ødelagt slimhinnene pga det og var enda tett 1,5 år etter - og med tanke på Sukkerungen sitt innlegg her vil jeg nok droppe nesesprayen i kveld :p
 
Jeg har plutselig blitt utrolig tett i nesen, ganske irriterende egentlig.. :p håper egentlig på at det gir seg :p
 
Ja, er veldig plagsomt :p
 
Jepp, tett som om jeg skulle vært forkjøla. Men jeg er frisk som en fisk :D
 
Back
Topp