Tett i nesa

line02

Glad i forumet
Kan man bruke nesespray når man er gravid?? Saltvann fungerer IKKE, og jeg er så tett at jeg nesten ikke får puste...

Hvorfor/hvorfor ikke bruke nesespray??

Dette er eg og plaga med. Har brukt otrivin døgnet rundt i 2 mnd. Det seiast at slimhinnene blir ødelagt av langvarig bruk,at du blir kronisk tett(?). Så no prøver eg meg på en aldri så liten "avvenning" med saltvann på dagtid, i nød barnedose med otrivin. Kjøpte hypertont saltvannsspray, veit ikkje om den er bedre enn vanlig saltvann. Det er heilt forferdelig å ikkje få luft!! Om natta må eg ha otrivin, sover dårlig nok om eg ikkje skal vere pottetett i tillegg :P Prøv deg fram :-)

Jeg slet med det sist svangerskap jeg også å vendte meg mot otrivin.. var avhengig i 3 år totalt.. helt jævlig. Mye tett nå også men nekter å ta det igjen. Har hørt det er en spray man kan få hos legen så skal spørre om den når jeg har time på fredag :)

Jeg bruker saltvann jeg, også prøver å heve hodet litt. Jeg var avhengig på nesespray for noen år siden og tar det ikke igjen:)

Bruker selv også saltvann :) funker ikke særlig men bedre enn ingenting syns jeg

Back
Topp