Testyding 8-9dpo

A-40484472

Flørter med forumet
Hei!

Er i dag 8 eller 9 dpo (positiv eggløsningstest 02.06.24) med en Haug av symptomer akkurat som sist graviditet.

Tok en test i dag hvor det kom en svaaaak strek. Legger ved bilde, ser dere den? Kan det være starten på noe? :)

Dersom du har vært gravid før, Når testet du positivt?
 

Vedlegg

  • IMG_2511.jpeg
    IMG_2511.jpeg
    2 MB · Visninger: 192
  • IMG_2512.jpeg
    IMG_2512.jpeg
    2 MB · Visninger: 204
Klarer dessverre ikke å se noe på de to bildene, men jeg vet at deling på nett forringer kvaliteten på bilder, så det kan godt være at du er gravid for det. Det er jo fortsatt veldig tidlig. Har selv aldri testet positivt før 10 dpo.
 
Takk for svar!

Fikk noe slim med blodtråder på kvelden, tenkte «yes det skjer noe her kanskje?!» så tok det seg opp neste dag og jeg har nå blødd lett i tre/fire dager. Av og på med friskt lyst blod og brunt utflod. Så utrolig merkelig å få dette 8-11 dpo. Klarer liksom ikkje å slippe tanken på at det kan være noe mer.. pleier ikke å få mensen så uregelmessig. Men så ammer jeg jo litt nå, så kan være kluss i hormoner. Får vente til ikm og ta en siste test da.
 
Hei!

Er i dag 8 eller 9 dpo (positiv eggløsningstest 02.06.24) med en Haug av symptomer akkurat som sist graviditet.

Tok en test i dag hvor det kom en svaaaak strek. Legger ved bilde, ser dere den? Kan det være starten på noe? :)

Dersom du har vært gravid før, Når testet du positivt?
Ser a streken men veldig svak, ta en på morgen urinen
 
Hei igjen,

Noen som ser streken? Kom med en gang, men ikke så synlig på bilde som nå etter tiden er gått ut. Spottingen ga seg i løpet av gårsdagen. Tørr ikke håpe for mye enda :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 163
Jeg ser! :Heartred
I mitt forrige svangerskap testa jeg ikke positivt før cd10 (svak strek på tidligtest på morgenen, svak strek på vanlig test på kveld)
 
Jeg ser! :Heartred
I mitt forrige svangerskap testa jeg ikke positivt før cd10 (svak strek på tidligtest på morgenen, svak strek på vanlig test på kveld)
Oki takk for svar! Fortsatt kun en suuuuuuper svak skygge i dag.. begynner å miste håpet. Fortsatt symptomer, begynner å føles som at alt sitter i hodet :hilarious:
 
Dagens. Blir ikkje klok på det her, men må være skyggestreker tenker eg :) 14 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_2605.jpeg
    IMG_2605.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 105
de to første var min 9 dpo, og siste er 10 dpo :) Ser strek hos deg, krysser fingrene for baby!
 

Vedlegg

  • IMG_4758.jpeg
    IMG_4758.jpeg
    897,7 KB · Visninger: 43
  • IMG_4761.png
    IMG_4761.png
    9,8 MB · Visninger: 45
  • IMG_4782.jpeg
    IMG_4782.jpeg
    924,7 KB · Visninger: 51
de to første var min 9 dpo, og siste er 10 dpo :) Ser strek hos deg, krysser fingrene for baby!
Gratulerer så masse med strek:D:D
Håper det, men streken forsvant etter 4-5 min og syntes nesten bare når eg redigerte bildene, så tror eg lurer meg selv her:hilarious: spent på morgendagens test okke som
 
Hmm kan fargestoffet fra eggløsningstesten ha smittet over på graviditetstesten? Holdt de inntil hverandre i ett sekund eller to for å sammenligne, så kom streken til syne på graviditetstesten :shifty:
 

Vedlegg

  • IMG_2650.jpeg
    IMG_2650.jpeg
    882,1 KB · Visninger: 64
  • IMG_2651.jpeg
    IMG_2651.jpeg
    870,2 KB · Visninger: 65
Back
Topp