testoman! Men dette var vel siste...(?) ;)

mrs.M

Glad i forumet
Idag kom det endelig opp 3+ på testen min. både gravid og 3+ kom opp samtidig ganske raskt,så det lover jo godt. :) Nå er det bra for bankkonto`n om jeg kan slutte med den testinga! :) snart begynne å bruke penger på UL istedet,og da må man jo ihvertfall opp i en 1000-lapp her jeg bor. Men det er det verdt! :) ha en fin dag alle sammen!

Hahahahahahahaha :p du og ? Hohoho ;) ja,det får vel ta en slutt det og...

Ååhh nå fikk jeg å lyst til å teste med uke indikator igjen:) godt å se at det stiger:)
Jeg og! Men er redd den viser dånn 3 uker :P hvor høyt går testene med ukeindikator?

1-2,2-3 og 3+ viser ukeindikator ;)

Jeg har tenkt å teste en gang til jeg også. Tok en da jeg var 5+6, og da viste den fremdeles 2-3...

jeg testet om mandagen,da var jeg 5 uker og da stod det 2-3. ble så skuffa! Men idag stod det heldigvis 3+. varierer nok fra kvinne til kvinne hvor mye hcg man produserer. hvis du tar en til nå,Igloo,så står det nok 3+ :) sku ønske de gikke enda høyere,da hadde de nok tjent mye penger! ;)

Hehe fort gjort :D

Kommer nok til å falle for fristelsen og ta en til CB m/uke jeg også, for å se 3+, hihi, er så fint å se at det stiger ja :)
Med de to første barna tok jeg to CB+ og en digital for hver av dem, synes det var mer enn nok den gangen, men etter en tidlig sa i høst har jeg nok blitt litt mer engstelig.

Dere som tester så masse : P skal dere teste kjønn ?

Jeg har bestilt en sånn gender test på ebay, bare for gøy, synes det er spennende - tar ikke svaret for seriøst, men prøvde sist svangerskap med en annen type en den jeg har bestilt nå og det stemte med svaret på 3 av 3 tester..

Den jeg har bestilt nå kan man ta fra uke 8.. Gleder meg ; )

Uhhh... Hehe :-) viste ikke man kunne teste etter kjønn da :-P hehe :-) mn nå har jeg selv testet nok G tester, hehe :-) mn det er veldig artig å se resultatet :-) mn her blir det å bruke pengene på tidlig ul istede :-)

Hei! Jeg har vel tatt 10 tester også!! :) Siste i dag tror jeg! Har iallefall ikke flere tester hjemme! :) Jeg fikk 3+ på den digitale, så det får vel holde? ;) Det er verdt pengene! Vi får glede oss til UL! Ha en fin dag du også.

Nei,det blir ikke og teste etter kjønn...Vi skal ikke vite det på UL heller :) da tar jeg heller en ekstra ukeindikator test snart :p

Hvordan fungerer den testen for kjønn da? Og hvor sikker er den? Virker jo for godt til å være sant. ;)

hehe ;) eg fekk 25 billigstrimler fra ei venninne, og hadde 2 digital tester. så eg har testa opp alt uten om 5 billigstrimler. men nå e det stopp her og. blir jo hekta på å sjå 2 streker :p

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Hehe for noen søte jenter som gleder seg slik over småspirene sine <3

Men ,er dere helt ferdig og teste ????? :D

På forrige forum var det noen som tok "plumbo-testen" for å vite kjønn. Jeg gjorde det aldri, men hadde vært interessant om det hadde noe for seg. Noen her som har prøvd? Fikk du riktig resultat? :)

Har også hørt om plumbotesten,men tror nok det kan være litt feilmarginer. :) spennende å prøve da,og se om det stemmer. :) Ikke prøvd selv. :)

Back
Topp