Testing

Vinterdrøm

Glad i forumet
Hei, og gratulerer til alle dere som har lykkes denne mnd!!!!! Lurte på en ting - det virker som mange tester seg før ikm. Til dere som har gjort det, hvor lenge før egentlig?
 
ORIGINAL: Vinterdrøm

Hei, og gratulerer til alle dere som har lykkes denne mnd!!!!! Lurte på en ting - det virker som mange tester seg før ikm. Til dere som har gjort det, hvor lenge før egentlig?

jeg testet i dag med strimmel fra billigtest for morroskyld i med jeg ikke venter ikm lørdag..til min stor overraskelse så dukket d opp to streker[;)]tør ikke helt tro d ennå i m d er så tidlig før ikm, men d var to der selv om den ene var svak..d var heller ikke morgenurin som d helst skal være..fikk d bare for meg t jeg skulle teste
 
Så kjekt!!!! Og gratulerer så mye. Jeg får vente en uke til iallefall. Har bestilt tester fra billigtester jeg og.
 
ORIGINAL: samaha27
jeg testet i dag med strimmel fra billigtest for morroskyld i med jeg ikke venter ikm lørdag..til min stor overraskelse så dukket d opp to streker[;)]tør ikke helt tro d ennå i m d er så tidlig før ikm, men d var to der selv om den ene var svak..d var heller ikke morgenurin som d helst skal være..fikk d bare for meg t jeg skulle teste

 
skal se det er flere inni der[;)]
 
Tester man for tidlig kan man få falsk positiv, så jeg ville ha ventet så langt opp til TR som jeg kunnet.
 
Jeg testet ikke før på dag 31 [:)]
 
2 dager før testet jeg, men det var ingen tvil, jeg er gravid, kjennes på hver en kroppsdel. (Magen begynner allerede å komme, og det er sjokk...)
Tok igjen i dag, IKM i dag faktisk, og den var veldig positiv.
 
Kanskje det er flere inni der??
 
Back
Topp