Testing

mamlala

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Augustbarna2024
Hvor mange dager etter 5-dagers embryo transfer kan man teste? Klinikken sier 9 dager men det er jo en evighet til :arghh:

Hva er deres erfaringer?

(FYI har bare tilgang på enkle tester, ikke digital)

Jeg vet ikke helt når man kan være sikker på at negativ er negativ. Men jeg hadde nok begynt etter noen få dager selv, pga altfor utålmodig. :bag: Jeg ser noen her på assistert får positiv 9 dpo, det må vel være 4 dpt, mens andre må vente noen dager til. 9 dager er vel sikkert det klinikken din anser som safe.
Lykke til, håper på positiv! :Heartred

Samme som hun over. Fikk positiv 4 dager etter innsett, 9dpo.

Jeg kunne skimte noe på test på kveld etter 4 dager (9dpo), men var ikke sikker på om det var noe. 5dager/10 dpo var det strek :)
Så du KAN jo alltids teste tidlig. Men det KAN også slå ut veldig sent, som er litt av grunnen til sen testdato hos klinikkene. Testdato er nok bare satt så man ikke skal få falsk negativ og dermed avslutte eventuelle støttemedisiner for tidlig.

Jeg testet positivt 4 dager etter innsett med førstemann, og denne gangen 5 dager etter innsett. Det var svaaaaake streker på første test altså! Og tidligtester. :)

Mere tydelig i virkeligheten. Er enda en liten stund til mensen. Er sinnsykt kvalm..

Vedlegg

• Snapchat-420967801.jpg
    Snapchat-420967801.jpg
    82,1 KB · Visninger: 152
  • Screenshot_20221012-000330_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20221012-000330_Photo Editor.jpg
    133,5 KB · Visninger: 149
Fikk ultrasvak positiv test 5 dager etter innsett av 5 dagers frys
Gikk det bra med deg ?:) jeg blir så usikker på at jeg ofte får svake tester men ender alltid med mensen. Jeg har nok streifere mere enn at det fester jeg. Er jo heldig da jeg har 3 barn fra før men ønsker en til

Gikk det bra med deg ?:) jeg blir så usikker på at jeg ofte får svake tester men ender alltid med mensen. Jeg har nok streifere mere enn at det fester jeg. Er jo heldig da jeg har 3 barn fra før men ønsker en til

Ja, det var treg økning i starten men fikk fart på seg. Er 31 uker på vei nå :love7

Kjøpte to tester i går og klarte ikke å holde meg så tok en med det samme. Den var selvfølgelig negativ..

Bestemt meg for å vente en eller to dager til. Vil heller leve i uvitenhet enn ny negativ test.
Hadde du innsett på tirsdag?
Jeg sliter selv med ventingen... men har bare én test igjen i skapet. Så jeg prøver å holde meg til onsdag/torsdag. :nailbiting::nailbiting:

Back
Topp