Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha innsett av 5-dagers i morgen, planen er å vente en uke (til 12/13dpo).
Gikk det bra med deg ? jeg blir så usikker på at jeg ofte får svake tester men ender alltid med mensen. Jeg har nok streifere mere enn at det fester jeg. Er jo heldig da jeg har 3 barn fra før men ønsker en tilFikk ultrasvak positiv test 5 dager etter innsett av 5 dagers frys
Gikk det bra med deg ? jeg blir så usikker på at jeg ofte får svake tester men ender alltid med mensen. Jeg har nok streifere mere enn at det fester jeg. Er jo heldig da jeg har 3 barn fra før men ønsker en til
Håper kvalmen er et godt tegnMere tydelig i virkeligheten. Er enda en liten stund til mensen. Er sinnsykt kvalm..
Hvordan gikk det?Hvor mange dager etter 5-dagers embryo transfer kan man teste? Klinikken sier 9 dager men det er jo en evighet til
Hva er deres erfaringer?
(FYI har bare tilgang på enkle tester, ikke digital)
Kjøpte to tester i går og klarte ikke å holde meg så tok en med det samme. Den var selvfølgelig negativ..Hvordan gikk det?
Hadde du innsett på tirsdag?Kjøpte to tester i går og klarte ikke å holde meg så tok en med det samme. Den var selvfølgelig negativ..
Bestemt meg for å vente en eller to dager til. Vil heller leve i uvitenhet enn ny negativ test.