Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 dager, blastocyst. Testen var vanlig 25mUL/ml..Hvor mange dager var embryoet, og hvilken gtest tok du? Hvilken sensitivitet?
Noen får ikke positiv før dag 14, men dette er veldig ulikt
Er det mange dager siden du satte inn blasto? Forstår jeg det rett at det 9 dager siden? Slik at egget idag er 14 dager?5 dager, blastocyst. Testen var vanlig 25mUL/ml..
ja har lest dette med 14 dager, men jeg skjønner ikke hvorfor man tar blodprøven så tidlig, men ikke får positiv urintest Syns og det er rart å evt være 4+3 uten positiv test Og å være på syklusdag 27 og over 4 uker på vei Jeg skjønner meg bare ikke på hele ivf greia....
12 dager siden innsett idag jeg håper det jeg kan til mensen kommer, takkEr det mange dager siden du satte inn blasto? Forstår jeg det rett at det 9 dager siden? Slik at egget idag er 14 dager?
Isåfall sier statistikken at ca 90% har fått positiv på 14dpo. Men igjen så sies det at fryste egg kan havne litt i «dvale», slik at det kan være litt tregt til å utvikle hcg.
Håpet er ikke over før mensen kommer. Krysser fingrene for deg