Testing

Bkh

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har satt inn et perfekt lite embryo (fryseforsøk), og hadde blodprøvedag i går, fredag, på dag 9. Idag var urintesten hjemme negavtiv, er alt håp ute da? :hungover: Håper noen kan svare :angelic:

Hvor mange dager var embryoet, og hvilken gtest tok du? Hvilken sensitivitet?
Noen får ikke positiv før dag 14, men dette er veldig ulikt ❤️

Hvor mange dager var embryoet, og hvilken gtest tok du? Hvilken sensitivitet?
Noen får ikke positiv før dag 14, men dette er veldig ulikt ❤️
5 dager, blastocyst. Testen var vanlig 25mUL/ml..
ja har lest dette med 14 dager, men jeg skjønner ikke hvorfor man tar blodprøven så tidlig, men ikke får positiv urintest:p Syns og det er rart å evt være 4+3 uten positiv test :bored: Og å være på syklusdag 27 og over 4 uker på vei:dead: Jeg skjønner meg bare ikke på hele ivf greia....

5 dager, blastocyst. Testen var vanlig 25mUL/ml..
ja har lest dette med 14 dager, men jeg skjønner ikke hvorfor man tar blodprøven så tidlig, men ikke får positiv urintest:p Syns og det er rart å evt være 4+3 uten positiv test :bored: Og å være på syklusdag 27 og over 4 uker på vei:dead: Jeg skjønner meg bare ikke på hele ivf greia....
Er det mange dager siden du satte inn blasto? Forstår jeg det rett at det 9 dager siden? Slik at egget idag er 14 dager?:)
Isåfall sier statistikken at ca 90% har fått positiv på 14dpo. Men igjen så sies det at fryste egg kan havne litt i «dvale», slik at det kan være litt tregt til å utvikle hcg.
Håpet er ikke over før mensen kommer. Krysser fingrene for deg:Heartred

Er det mange dager siden du satte inn blasto? Forstår jeg det rett at det 9 dager siden? Slik at egget idag er 14 dager?:)
Isåfall sier statistikken at ca 90% har fått positiv på 14dpo. Men igjen så sies det at fryste egg kan havne litt i «dvale», slik at det kan være litt tregt til å utvikle hcg.
Håpet er ikke over før mensen kommer. Krysser fingrene for deg:Heartred
12 dager siden innsett idag :joyful: jeg håper det jeg kan til mensen kommer, takk:Heartbigred

Back
Topp