Testing

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Noen andre enn meg her som ikke klarer å slutte å teste?:angelic:
Jeg klarer ikke å slutte, og tester minst en gang hver dag:eek::oops:

Er bare 5+5 da, og bruker billig tester fra ebay, så er jo ikke krise:p bare jeg ikke fortsetter helt til fødsel:hilarious:

Jeg testet veldig mye frem til jeg fikk 3+ på cbd når jeg var 5+4 har ikke testet etter det :) det vil nok ta slutt hos deg også snart, jeg synes vertfall at det var spennende å se stigning, men til slutt stiger det ikke mer og det kan heller vise motsatt pga mengden hcg. Derfor råder jeg deg til å ikke testen så veldig mye lenger, det kan gjøre deg urolig :)

Noen andre enn meg her som ikke klarer å slutte å teste?:angelic:
Jeg klarer ikke å slutte, og tester minst en gang hver dag:eek::oops:

Er bare 5+5 da, og bruker billig tester fra ebay, så er jo ikke krise:p bare jeg ikke fortsetter helt til fødsel:hilarious:

Bare pass på at når HCG nivået blir veldig høyt,kan de testene vise svakere eller ingen strek. Så ikke du blir skremt når den plutselig gjør det [emoji6] jeg testet frem til uke 7,siste testen min var mye svakere. Men er fortsatt gravid. 8+6 i dag.

Det visste jeg faktisk ikke:) sist jeg var gravid ble de etterhvert litt svakere, men så mistet jeg rett etterpå.. Har vel hatt for meg at hvis jeg får like sterk strek på testen, så kommer det til å gå bra, og det har dermed blitt en trygghet:rolleyes:
Men da skal jeg prøve å slutte, så jeg ikke etterhvert evnt skremmer meg selv:)

Testet kun en gang etter jeg fikk positiv første gang. Gjorde det tre fire uker senere for å forsikre meg at jeg fortsatt var gravid.[emoji14]

Back
Topp