Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo nå at du hadde innsett av femdagers blastocyst 8. september. Dvs 9-10 DPO. Med andre ord ser det lovende ut, ja. Fikk helt positiv test 7 DPO på ettermiddag den gangen jeg ble gravid, så det er fullt mulig å teste positivt nå. Hadde svært høy HCG på det tidspunktet (bekreftet via blodprøve samme dag).
Jeg sier takk, og slipper et lite gledeshylGratulerer så mye. Jeg satte inn blastocyst dagen etter deg, håper jeg følger i dine fotspor![]()
TakkJeppGrattis!!
Du ER gravid. Ingen tvil om det! Testene dine skal bare fortsette å bli stadig sterkere i dagene fremover. Hurra og gratulerer så mye! Blir like glad hver gang en av dere her inne lykkesJa 9dpo tror jeg, så er jo veldig tili da men fy så bra at det var flere som så det! Å dette var ikke på morgenurin engang. Blir nok å teste i morgentidlig åssåEr litt redd for å slippe jubelen løs enda
![]()
Så fantastisk ja får passe på å passe godt på gullegget slik at det har det bra framover daDu ER gravid. Ingen tvil om det! Testene dine skal bare fortsette å bli stadig sterkere i dagene fremover. Hurra og gratulerer så mye! Blir like glad hver gang en av dere her inne lykkes.
Tusen takkGratulerer så mye![]()

Gratulerer! Legg gjerne ut bilder av dagens test!
Er så kjekt kikke på positive tester. Gjør meg rett og slett heeelt positiv![]()
Tusen takk Ååå!!!Gratulerer! ❤
Takk dette er så morsomtGratulerer så mye igjen! Den digitale levner ingen tvil. Hurra for graviditet!