Testing?

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Har noen av dere begynnt å teste? Mange dpo er dere og har dere noen tegn på graviditet? ☺️

Selv er jeg 9dpo og har negativ test. Men har mye murringer som menssmerter. Har så lyst å være gravid og er så redd for at det ikke klaffet denne månen. Har på følelsen av at det ikke gjor det selv om jeg har så murringer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 5 dpo, skal begynne å teste 26. Aug! Har murringer, luft i magen, ømme bryst, syke drømmer, kvalm/uvel, trøtt som symptomer nå.


✌️
 
Er 4 dpo i pp1. Gleder meg til å begynne å teste. Innbiller meg mange symptomer..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
er 5 dpo. har ømme pupper, litt murringer/stikking nederst i magen. litt trøtt. har lyst å teste nå, men er alt for tidlig :p er bedd på fest på lørdag, så tenke å ta en da bare for å se, men ingen forhåpninger om at den er positiv så tidlig, men håper veldig. :)
 
Jeg er 10 dpo i dag og har testet positivt et par dager. Ingen tegn ennå, men de kommer nok etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk :)
Fikk første positive på mandag. Negativ på morgenurin faktisk, men veldig svakt positiv på ettermiddagen. I går var de litt mer tydelige men fortsatt svake og da var fortsatt CB digital negativ.
Våknet i dag og fikk enda tydeligere strek på billigtesten og en positiv CB digital, så da er jeg ikke lengre i tvil :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk :)
Fikk første positive på mandag. Negativ på morgenurin faktisk, men veldig svakt positiv på ettermiddagen. I går var de litt mer tydelige men fortsatt svake og da var fortsatt CB digital negativ.
Våknet i dag og fikk enda tydeligere strek på billigtesten og en positiv CB digital, så da er jeg ikke lengre i tvil :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei :) da ska jeg gjøre et forsøk på lørdag :-D endelig noe å se fram til :)
 
er 5 dpo. har ømme pupper, litt murringer/stikking nederst i magen. litt trøtt. har lyst å teste nå, men er alt for tidlig :p er bedd på fest på lørdag, så tenke å ta en da bare for å se, men ingen forhåpninger om at den er positiv så tidlig, men håper veldig. :)

Haha, jeg testet en nå, fordi jeg aldri har tatt en g.test før, så tenkte jeg det var lurt å se hvordan en negativ ser ut, siden det er så mange som får svaaaake streker når den er positiv. Den var veldig negativ, for å si det sånn. Men er jo bare 4-5 dpo, og tenkte ikke begynne å teste før om en uke. Hehe :D


✌️
 
Haha, jeg testet en nå, fordi jeg aldri har tatt en g.test før, så tenkte jeg det var lurt å se hvordan en negativ ser ut, siden det er så mange som får svaaaake streker når den er positiv. Den var veldig negativ, for å si det sånn. Men er jo bare 4-5 dpo, og tenkte ikke begynne å teste før om en uke. Hehe :D


✌️
hadde heller egentlig ikke tenkt å teste før senere i neste uke, men siden vi ble bedd på fest på lørdag, så tar jeg en test da, bare for sikkerhetskyld.. selv om jeg tror det blir å gå mest i vann eller brus den kvelden uansett :p
 
Da er vi likt :D jeg er enten 4 eller 5 dpo, og er også 1pp for oss :) hvor gammel er du? Så moro å være likt med noen :p haha.


✌️
Hei! Jeg har akkurat passert de 30.. så har venta litt med det å få barn. Men nå håper jeg det klaffer fort.

Utrolig spennende detteher.. føler jo jeg kjenner tegn til graviditet hele tiden selv om jeg egentlig ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter..

Glad jeg fant dette forumet med så mange i samme situasjon!!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hei! Jeg har akkurat passert de 30.. så har venta litt med det å få barn. Men nå håper jeg det klaffer fort.

Utrolig spennende detteher.. føler jo jeg kjenner tegn til graviditet hele tiden selv om jeg egentlig ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter..

Glad jeg fant dette forumet med så mange i samme situasjon!!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har de samme tankene som deg :) har kjent meg gravid siden 1dpo, haha :) selv er jeg 23, men jeg og sambo mente dette var en fin tid for oss. Han blir 30 i desember. Håper virkelig det klaffer fort ja, for oss begge :) :) masse lykke til. Gleder meg til å følge deg!


✌️
 
Har de samme tankene som deg :) har kjent meg gravid siden 1dpo, haha :) selv er jeg 23, men jeg og sambo mente dette var en fin tid for oss. Han blir 30 i desember. Håper virkelig det klaffer fort ja, for oss begge :) :) masse lykke til. Gleder meg til å følge deg!


✌️
Takk det samme. Blir gøy å følge deg også! Hadde vært gøy om det klaffa på første forsøk! !

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har testet med billigstrimmel morgen og kveld siden 5dpo, i dag er jeg 8dager dpo og både jeg og mannen er sikkre på at det er en svaaak strek i går å i dag men er jo fryktelig tidlig og si enda så spent mot helgen. Føler meg gravid, sist svangerskap kjente jeg festesmerter og kvalmen kom å gikk allerede fra 4uke og det er likens nå pluss at jeg er supertrøtt så passet hodt med ferie i 3uker nå;)

Sent from my SM-T530 using BV Forum mobile app
 
Jeg har testet med billigstrimmel morgen og kveld siden 5dpo, i dag er jeg 8dager dpo og både jeg og mannen er sikkre på at det er en svaaak strek i går å i dag men er jo fryktelig tidlig og si enda så spent mot helgen. Føler meg gravid, sist svangerskap kjente jeg festesmerter og kvalmen kom å gikk allerede fra 4uke og det er likens nå pluss at jeg er supertrøtt så passet hodt med ferie i 3uker nå;)

Sent from my SM-T530 using BV Forum mobile app

Så spennende :) har du bilde av testen, så vi kan ta del av spenningen? :D Hihi


✌️
 
Ble tatt på senga av en svak positiv test hos legen i går jeg, alltid slitt med å bli gravid - men plutselig skjedde det, fullstendig uplanlagt og under 1 år siden siste fødsel :-O men vi gleder oss masse :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp