testing

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg har fått 3 sterke positive tester, men plutselig nå fikk jeg trangen til å teste en gang til, bare for å overbevise megselv om at jeg er gravid.
Skal jo ikke være nødvendig det?

Får så mange rare innfall til tider.

Hehe du er nok 100% gravid og har ikke behov for å ta enda en test. men det er jo gøy å teste når man vet at man får et positivt svar :)

Trenger nok ikke teste igjen, du er gravid ;) Selv tester jeg fortsatt nesten hver dag og det er over 2 uker siden jeg fikk første positive ;) *TesteGal* :D

Jeg har fått 3 sterke positive tester, men plutselig nå fikk jeg trangen til å teste en gang til, bare for å overbevise megselv om at jeg er gravid.
Skal jo ikke være nødvendig det?

Får så mange rare innfall til tider.

åååååh...jeg vet AKKURAT hvordan du har det :D

tok første test på tirsdag,så en tydelig men svak strek. det samme onsdag,hvem som helst kunne sett selv om litt svak. igår var den litt sterkere og rosa(rosa var den jo hver gang forsåvidt,men svaaaaak)..
Idag tok jeg også en til, (billigstrimler),den viste positiv :-) så da tok jeg en digital i samme slengen og der stod det "GRAVID"...noen som sa testoman? :p

Eg måtte teste idag igjen eg :D Sjølv om eg har vert til legen og fått det bekrefta :P Trur det har med og gjere at eg ikkje føle meg gravid! Har ømme puppa, kvalme og sånt men hjelpe liksom ikkje :P hehe

Tester hver dag jeg og.. har nå 9 positive strimmeltester og 1 digital (står ikke gravid på den lenger da men).. har tatt vare på alle strimmeltestene i en ziplock pose og sitter gjerne å sammenligner strekene når jeg er på do... *crazy*.

Må vel egentlig slutte med det her, for jeg ER jo gravid!!!!!!!!!!!

Fikk positiv digital og billigstrimmel i morges ,men MÅTTE teste nettop og;)på utvannet ettermiddagsurin er den minst ,om ikke mer faktisk, positiv som i morges :p jeg er håpløs !!!

Her har jeg vurdet å kjøpe meg en test slik at jeg kan ha en positiv test å ta vare på siden jeg testa meg hos legen
og ikke har noe å vise fram, men så tenker jeg litt sånn at hva skal jeg me en pinne med tiss på når jeg allerede har vært hos legen, fått det bekreftet å sitter med helsekortet for gravide med navnet mitt på?

Tok jo ikke vare på den etter guttungen heller, annet enn å ta bilde av den...

Her har jeg vurdet å kjøpe meg en test slik at jeg kan ha en positiv test å ta vare på siden jeg testa meg hos legen
og ikke har noe å vise fram, men så tenker jeg litt sånn at hva skal jeg me en pinne med tiss på når jeg allerede har vært hos legen, fått det bekreftet å sitter med helsekortet for gravide med navnet mitt på?

Tok jo ikke vare på den etter guttungen heller, annet enn å ta bilde av den...

Kommer til å kaste mine jeg etterhvert..kan ikke beholde tissepinner for ever lissom.

Haha teit som jeg er, så kjøpte jeg en ny test. Som ble positiv mens jeg tissa på den. Ja jeg får vel slå meg til ro med det da :)

Du trenger overhodet IKKE og teste mer nå!! men når det er sagt,så er nok ikke jeg den rette personen til og snakke :p

Morsomt å teste!! Jeg føler meg ikke så gravid store deler av dagen, har ikke fått kvalmen ennå, og ikke ømme pupper, kjenner bare noen små stikk i livmora noen får ganger i løpet av en dag. Så jeg har nå 7 positive tester(strimmler,CB + og digital/uke) Jeg skal til og med ta en neste uke for å se om det står 2-3 på den ;) Så skjønner deg godt jeg! Vanskelig å fatte dette; vi er GRAVIDE!
smiley-love017.gif

Øøøøøøøøøøøøøh .. Jeg testet hvertfall ikke nå,og fikk "gravid 1-2" på den digitale,og positiv billigstrimmel (what a shock)...

Snart tom for tester da ;)

:D :D :D

Back
Topp