testing!!

Libbi

Flørter med forumet
Hei!! Hvor langt i svangerskapet var du da du testet posetivt??

Har så lyst å teste i morgen men tror kansje det er litt tidlikt,     
          er 3uker og 3dager i morgen. Er så spent om det er noe der :-)
         Håper på svar :-)

Jeg testet positivt først på søndag.. Bare 2 dager før IKM.

Så jeg testet negativt når jeg var 3+3.. (jeg er testoholiker) :)

Jeg testet positiv en uke før forventet mens  :)

Testet 3+4 og hadde en TYDELIG positiv test:) Bare test du, men ikke bli for lei deg om den blir negativ, for det er tidlig ennå;)

Kansje jeg skal vente til torsdag eller fredag. Da må det vel ver sikkert. Har en slink en digital hjemme test. Så det står det ikke gravid eller gravid. Gleder meg, tror jeg blir skuffet viss det ikke er noe. Akkurat som jeg føler det er noe,men man vett ikke. Kan jo bare ver jeg inbiller meg at jeg er gravid. Hahahahah :-) innbillt svangerskap, hihi!! off nei, får ikke håpe det.

Jeg testet positivt med morgenurin på 3+6. Da kom plusstegnet veldig fort frem;) Brukte clear blue;)

Lykke til med testingen

3 dager før forventa mens :)

Jeg testet positivt på kvelden 3+1 og den var klar og tydelig. Billigstrimmel, jeg har lagt ut bilde av den under Våre bilder.. Syns det var utrolig tidlig, men både ifølge første dag i mens og ifølge EL-tidspunkt så stemmer det at jeg var bare 3+1... Så du kan få positiv test imorgen, men som andre sier så kan du fortsatt være gravid om denne viser negativ... Krysser fingrene for deg! Lykke til!

Jeg testet nettopp positivt, er 3+4 i dag :) Kjempestas! Men må så klart se det ann om det er en kjemisk graviditet (iom at jeg har testa så tidlig) eller om den har kommet for å bli. Krysser så klart fingra for det siste ;)

Jeg brukte forøvrig de billigstrimlene, og når jeg fikk svak strek nr. 2, så reiste jeg og kjøpte ClearBlue sin "4 dager før". Den viste "Gravid". Dette er jo egentlig helt utrolig, for dette er første "prøvemåned" hvor jeg visste når eggeløsning var. Krysser fingra for at den viser positiv helt fram til slutten av mai! :D

Det er så spennende dager sånn rett føre positiv vs tr altså!
Jeg testa neg i dag 3+3, men hadde ikke regnet med å se noe dersom det er noe der heller, men klarer liksom ikke heeelt å vente..

Libbi: Kjenner til den følelsen av at kanskje det er noe, men er det fordi jeg kjenner bedre etter? Er det kun innbilling? *sukk* Vi får bare teste igjen frem til en evt tr og se hva som skjer.
Lykke til! Heier på at det går veien for alle sammen!!

Hei hei!! Da testa jeg i dagmorres. Den var negativ

Får håpe det bare var for tidlikt. Skal teste på fredag igjen, satser på en posetiv test da :-) Elle får vi bare nøye oss me litt lenger prøving :-/

Jeg har hørt om de som har testa negativt den dagen de skal ha mensen, og ikke testa positivt før et par dager etter mensen skulle ha kommet, så det er fortsatt muligheter :) Jeg er redd for å få mensen nå alikevel, selv om jeg tester positivt. Ha lest for mye på google vel :P

Back
Topp