Testing....

FruSolsikke

Flørter med forumet
Har da svidd av en CB test i dag 5 dager før IKM. Ikke morgenurin og selvsagt negativ. Men har hele tiden hatt på følelsen at det er noe som skjer i livmoren fordi om!! Håper selvsagt å komme inn hit til dere januar-jenter.
Har en til CB test liggende og har så fryyyyyyyktelig lyst til å ta den i morgetidlig. Skulle ønske jeg hadde mer selvdisiplin enn dette og ventet et par dager til før jeg testet........ iiiiiiik. SKAL, SKAL IKKE????????

Det der hørtes unektelig kjent ut du.... hoho... Venting, er kjipe greier!! Testa med billig-stav fra billigetester på nettet jeg, kjøpte 10 stk til ca 120,- Den første testen tok jeg 2 dager før IKM, og etter 2 min viste den en svaaaaak rosa strek i test-sonen, to dager etterpå testa jeg med CB, den viste også bare svaaaaakt positivt, ble litt irritert da, og testa med billig-stav litt senere på dageh (ikke morgenurin da altså) og jaggu var ikke den mye mer positiv enn CB.. Prisen er ikke så viktig skjønte jeg da..
Men det er lurt, om du klarer, og vente 48 timer... Men det vet du sikkert, hehe. Krysser fingre for deg!!

Huff ja, kjenner til det der med venting og testing!!! Jeg er vanvittig utålmodig og tester i vei (også med DYRE tester fra apoteket..) 
Ønsker deg masse lykke til og håper selvsagt at du kan "bli en av oss" emoticon

Back
Topp