Testing testing! ;)

FlowerGirl

Betatt av forumet
Hei! :D

Lurer på om det er noen av dere som har teste i uke 3+5 å fått positiv?
Er jeg gravis så er jeg 3+5 men tør ikke å teste enda med tanke på at d kansje er for tidlig? :)

Vi har prøvd i 6 mnd nå uten hell. Men denne mnd har jeg masse symptomer;
-Kvalme
-Vonde pupper, spesielt brystknoppene.
-Trøtt
-Ikke matlyst
-Irritert og sint, kunne laget krig av småting i flekkene :P
-Tisser ofte
-Masse utflod.

Tru om det tyder på at jeg er det denne mnd? ;)

Har ei datter på 6,5år, men med henne hadde jeg ingen symptomer :)

Du kan jo prøve, hvis du skal være 3+5 så vil jo d si at IKM er om ca 2 dager? (28 dagers syklus) da kan d være, men fortvil ikke hvis den ikke viser d du ønsker, for KAN være for tidlig, fordi enkelte kvinner produserer HCG senere enn andre 
Masse lykke til.

ja, om 2 dager. :)
Er bare redd for at testen skal lyve å være negativ men at jeg er det alikavell :)
Er kansje best å vente ett par dager til ?

Har du bare en test, ville jeg ventet til ikm. Men ellers ville jeg bare testa! :)

har bestilt billigtester på nett, har dem vel om ett par dager. Har bare en CB digital, hadde ikke lyst til å bruke den nå :) når tester/t du? :)

med snuppa fikk jeg neg test 3 dger før IKM og pos 3 dager etter...
og det skjedde i dag også, 3/4 dager til IKM og den var blenda hvit. Men satser fortsatt p Pos test, har vært noe småkvalm, og det var jeg langt ifra med snuppelupp. Men det kan jo bare vært innbilning, for vi er jo inne på 3 PP.....kjedelig

Huff så kjedelig da. Men d er da enda håp :D  Vi er inne i 6 pp.
Med lillesnuppa vi har fra før på 6,5 år viste jeg ikke jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei. Hadde normal mens å ingen tegn til graviditet. Blir jo så usikker nå når alle symptomene er her. Men tror  jeg velger å se om tr kommer i morgen, om ikke så venter jeg iværtfall til fredag før jeg tester :)
Lykke til vidre med testingen. Håper d klaffer for deg også denne mnd :D

Back
Topp