Testing i morgen!

Lillebebbis

Betatt av forumet
[:D]

Skal teste i morgen, er ganske sikker på at det har klaffet denne gangen, men man vet jo aldri.. [:)]

Terminen min blir 12 mai, hvis den er positiv i morgen. Spennende, spennende! [:D]

lykke til og håper den ble posetiv[:D][:D]

Heisann! [:D]

Joda, jeg testet klokka 4 i natt ( [8D]) og da var det en SVAAAAK strek der. Aner ikke om den gjelder. Den var så svak at jeg nesten ikke så den.. Har ikke IKM før i morgen da, så mye mulig det var litt tidlig. Får vente noen dager uti uka med å ta den digitale, så får vi se. [:)]

ORIGINAL: Lillebebbis

Joda, jeg testet klokka 4 i natt ( [8D]) og da var det en SVAAAAK strek der. Aner ikke om den gjelder. Den var så svak at jeg nesten ikke så den.. Har ikke IKM før i morgen da, så mye mulig det var litt tidlig. Får vente noen dager uti uka med å ta den digitale, så får vi se. [:)]

Den blir nok sikkert sterkere :) Jeg hadde veeeeldig svak strek dagen før IKM, og dagen etter kom streken omtrent med en gang.
* tvi tvi*

ORIGINAL: Catepiller

ORIGINAL: Lillebebbis

Den blir nok sikkert sterkere :) Jeg hadde veeeeldig svak strek dagen før IKM, og dagen etter kom streken omtrent med en gang.
* tvi tvi*

Hvor svak da? [8D]

Jeg har litt mensmurringer også, men det sier jo egentlig ingenting, siden det er et symptom på både graviditet og mens. [8D]

Back
Topp