Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mellom 4-5 uker ( testet ca 1 gang i uken for å se at det ble svakere, hadde ingen rester) Fikk mens igjen på dagen 5 uker etter abort. Fosteret ble målt til 12+0.Når fikk du negativ test etter MA? Kommer sikkert litt ann på hvor langt man var. Vår var 9+1
Har du testet selv? Hadde selv nettopp en MA i uke 9+1, for 8 dager siden. Testet idag og hadde ganske relativt sterk strek og vet ikke om man bør følge det opp med hcg måling hos lege?Når fikk du negativ test etter MA? Kommer sikkert litt ann på hvor langt man var. Vår var 9+1
Jeg har hatt to MA og med begge hadde jeg ganske sterke streker de første ukene. Tror jeg fikk ny syklus etter 4-6 uker. Jeg blødde mye i den ene MAen og som en vanlig mens i den andre. I de aller fleste tilfeller der en har begynt en medisinsk abort vil kroppen ordne selv før eller siden, men i ene aborten skulle jeg vært 8 uler på vei og tilbake på sykehuset valgte de utskrapning da de var redd for infeksjon.Har du testet selv? Hadde selv nettopp en MA i uke 9+1, for 8 dager siden. Testet idag og hadde ganske relativt sterk strek og vet ikke om man bør følge det opp med hcg måling hos lege?
Jeg fikk negativ strimmel etter ca 2 uker. Målte hcg hos legen 2 dager etter det, var da på 28. Så syns det var rart strimmel ikke fanget det opp. Målte ikke noe mer etter det. Regner med det gikk fint ut av kroppen når det var så lavt. Fikk mensen på cd32 (cd1 fra abort dagen).Har du testet selv? Hadde selv nettopp en MA i uke 9+1, for 8 dager siden. Testet idag og hadde ganske relativt sterk strek og vet ikke om man bør følge det opp med hcg måling hos lege?