Testing etter egginnsett

Bkh

Andre møte med forumet
Hei!
Vi er på vårt første ivf forsøk, og jeg merker jeg nesten blir gal av å gå rundt og vente!
Jeg lurer litt på hvor tidlig man kan teste positivt?? Vi har testdag neste mandag, men det føles jo som en hel evighet til:p Jeg satte otrivelle sprøyten 27.07, egguthent 29.07 og innsett av blastocyst 03.08. Altså innsett for to dager siden.
Hvor tidlig fikk dere positiv test?? Har lest man må vente 9 (?) dager etter otrivelle sprøyten for den kan gi falsk positiv.

Vi har prøvd i 8 år, så er klare for en positiv test snart <3

Du kan teste for å se at ovitrellen går ut evt. Du vil da få positiv test, så gradvis svakere, før den forhåpentligvis blir sterkere igjen. Hos meg tror jeg ovitrelle hang i i minst 10 dager.

Hei!
Vi er på vårt første ivf forsøk, og jeg merker jeg nesten blir gal av å gå rundt og vente!
Jeg lurer litt på hvor tidlig man kan teste positivt?? Vi har testdag neste mandag, men det føles jo som en hel evighet til:p Jeg satte otrivelle sprøyten 27.07, egguthent 29.07 og innsett av blastocyst 03.08. Altså innsett for to dager siden.
Hvor tidlig fikk dere positiv test?? Har lest man må vente 9 (?) dager etter otrivelle sprøyten for den kan gi falsk positiv.

Vi har prøvd i 8 år, så er klare for en positiv test snart <3
Jeg hadde uttak 29. januar, innsett 1. februar og svaksvaksvak strek 8. februar, riktignok etter tiden. 9. februar ble den positiv etter 1 min. Lykke til, krysser fingrene for dere :D

Krysser fingrene for dere og håper virkelig det går veien denne gangen:)

Jeg har ikke tatt ivf, men har brukt ovitrelle. Da testet jeg fra rundt 7dpo slik at jeg kunne se testene bli svakere/negative, for så å se evt stigning igjen. Jeg følte det var bedre, da slapp jeg å lure på om positiv test var rester av sprøyta eller ei :-)

Lykke til!
Hvis du tester ut ovitrelle kan du se om streken blir sterkere og du slipper en eventuell feilaktig positiv om ovitrelle skulle sitte lenge igjen likevel.

Også er det gøy å tyde streker...

Lykke til!

Tusen takk for svar alle sammen❤️ Teste ut otrivellen var ett godt tips, som jeg skal gjøre neste prøverunde om den ikke sitter denne gangen. Tyde streker har jeg gjort masse og man blir jo litt gal av det og Føltes teit når jeg fant ut at egglederne var tette og at det liksom aldri var noe poeng med all testing. Men håper håper håper på litt flaks og at den blir værende der nå på første
Vi har fått 50/50 sjanse på at den sitter siden det var blastocyst, og det er jo knall! Noen som har fått på første forsøk her?

Så spennende :) krysser fingrene for positiv test!

Tusen takk for svar alle sammen❤️ Teste ut otrivellen var ett godt tips, som jeg skal gjøre neste prøverunde om den ikke sitter denne gangen. Tyde streker har jeg gjort masse og man blir jo litt gal av det og Føltes teit når jeg fant ut at egglederne var tette og at det liksom aldri var noe poeng med all testing. Men håper håper håper på litt flaks og at den blir værende der nå på første
Vi har fått 50/50 sjanse på at den sitter siden det var blastocyst, og det er jo knall! Noen som har fått på første forsøk her?
Vår satt på første forsøk, men ikke blastocyst :) Er 29+1 i dag

Min veninne er gravid etter første forsøk,21 uker på vei. :)Lykke til!

Back
Topp