Testing «rituale»

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Er partneren din involvert i den? De to gangene jeg var gravid hadde vi ikke «prøvd». Det var litt sånn; hvis det skjer nå så skjer det type ting. Da har jeg våknet tidlig og testet og når den ble positiv har jeg fortalt han og vist testen.

Denne gangen prøver vi «aktivt» og da kan vi «planlegge» testing. Jeg tenkte at kanskje han har lyst til å være med mer istedenfor å bare få beskjed :hilarious:

Hvordan gjør dere det? Noen som involverer partneren mer i dette, og hvordan?

Jeg har ikke gjort det. Dette fordi;
1; under vanlig prøving har det tatt tid. Å teste sammen i halvannet år.. det er mer stress enn å bare teste selv
2; jeg liker å bli gradvis skuffa istedenfor å ta en test såpass sent at den vil vise 100% riktig resultat, og få negativ test slengt i trynet.
Så selv ved IVF har jeg testet alene. Jeg begynner jo testingen noen dager før jeg blir å få positiv test uansett.
3; gubben greier ikke se sånne svaaake kanskjestreker, og vil helst bare høre om resultatet når jeg vet det er positivt eller ikke. :p Det gjør ham mindre stressa.

Jeg har ikke gjort det. Dette fordi;
1; under vanlig prøving har det tatt tid. Å teste sammen i halvannet år.. det er mer stress enn å bare teste selv
2; jeg liker å bli gradvis skuffa istedenfor å ta en test såpass sent at den vil vise 100% riktig resultat, og få negativ test slengt i trynet.
Så selv ved IVF har jeg testet alene. Jeg begynner jo testingen noen dager før jeg blir å få positiv test uansett.
3; gubben greier ikke se sånne svaaake kanskjestreker, og vil helst bare høre om resultatet når jeg vet det er positivt eller ikke. :p Det gjør ham mindre stressa.
Ja høres fornuftig ut da. Snill du er da som skåner gubben for stress :laughing002

Ja høres fornuftig ut da. Snill du er da som skåner gubben for stress :laughing002
Jeg synes jo testing er gøy, men han er ikke helt der :P Men nå slipper han tenke på det på en stund :hilarious:

Men ja, tenker jo hvis dere tester kun dagen før ikm hver gang, så kan det jo være hyggelig sammen. Men om man vil begynne tidlig og teste flere ganger for dag, så tror jeg det blir litt pes å være to :p

Det er opp til partner det, kva ønske han? Min har ikkje hatt noko behov for å nistirre på streker og syns det e fint at eg berre gir beskjed når eg veit eg er gravid❤️
Men veit om mange mannfolk "her inne" som sitter å nistirrer og syns det er like gøy som oss :happy:

Min samboer vil også bare vite når den er positiv, også må den være positiv i noen dager før vi kjenner skikkelig på den pga noen runder med kjemisk. Så må gå minst 2-3 dager før vi kan begynne å snakke veldig høyt om det for begges del. Bare for å ikke hype hverandre opp til en skuffelse.

Back
Topp