Testikler ikke falt ned i pungen

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hei mammaer!
Da jeg var på 6ukerskontrollen fikk jeg vite at testiklene til småen ikke hadde "falt ned i pungen" enda... legen kjente rundt i området men sa han ikke kunne kjenne de.. pappaen kan derimot kjenne de sier han, men jeg er litt mer skeptisk så er ikke sikker .. noen som har opplevd dette med begge testiklene? Eller bare en? Og når falt de ned? Måtte barnet opereres? Hilsen en litt bekymra mamma som ikke klarer å legge dette helt fra seg...

Eksen min ble operert da den ene testikkelen hans ikke falt ned av seg selv, det var for trang passasje bare. Han ble helt fin og fungerer siden han venter unge nummer 2 nå [emoji14]

Hei mammaer!
Da jeg var på 6ukerskontrollen fikk jeg vite at testiklene til småen ikke hadde "falt ned i pungen" enda... legen kjente rundt i området men sa han ikke kunne kjenne de.. pappaen kan derimot kjenne de sier han, men jeg er litt mer skeptisk så er ikke sikker .. noen som har opplevd dette med begge testiklene? Eller bare en? Og når falt de ned? Måtte barnet opereres? Hilsen en litt bekymra mamma som ikke klarer å legge dette helt fra seg...
Hei!

Eldste her opererte ned begge to da han var 2.5 år.

De lå oppe i lysken.

Det gikk helt fint, og de er der de skal i dag[emoji4]

Hei!

Eldste her opererte ned begge to da han var 2.5 år.

De lå oppe i lysken.

Det gikk helt fint, og de er der de skal i dag[emoji4]

Takk for svar :)
Lille sine ligger på hver sin side av "penisroten" hvis det kan forklares slik? Så de er rett under pungen begge to, men ikke falt ned enda. Satser på at det skjer snart. Hvordan tok lille operasjonen?

Takk for svar :)
Lille sine ligger på hver sin side av "penisroten" hvis det kan forklares slik? Så de er rett under pungen begge to, men ikke falt ned enda. Satser på at det skjer snart. Hvordan tok lille operasjonen?
Jo han taklet det greit. Ble dårlig av narkosen, og han ble operert til sist, så måtte faste veldig veldig lenge. Og det var tøft for mammahjertet når vi satt på venterommet/lekerommet på barneavdelingen og de ungene som kom fra overvåkningen kom dit og satt og spiste... Men men.

Var litt styr å holde det rent etter avføring, så sånn sett hadde det vært bedre å få operasjonen mens man enda har melkebæsj hvis jeg kan si det sånn [emoji28]

Måtte være hjemme fra bhg en stund da, for å ikke risikere slag mot pungen.

Back
Topp