Krølla82 Forumet er livet 25 Apr 2008 #1 Noen her som har type med kun en testikkel? Hadde dere problemer med å bli gravide?
Krølla82 Forumet er livet 25 Apr 2008 #2 ingen? Hvis du ikke tør innrømme her at typen kun har en testikkel så send meg gjerne en pm.
Krølla82 Forumet er livet 28 Apr 2008 #3 ORIGINAL: lene78 Jeg hjelper jeg!!! Han av min trode ikke han kunne få barn av den grunn! Og vi prøvde aldri, men sitter her med versend beste gutt!!!!!!!! Lykke til! Hei.Takk for svaret.=) Godt å vite at det ikke nødvendigvis er noe problem.[;)]
ORIGINAL: lene78 Jeg hjelper jeg!!! Han av min trode ikke han kunne få barn av den grunn! Og vi prøvde aldri, men sitter her med versend beste gutt!!!!!!!! Lykke til! Hei.Takk for svaret.=) Godt å vite at det ikke nødvendigvis er noe problem.[;)]
B Bruker763eli Forumet er livet 28 Apr 2008 #4 Ikke mannen min - men har et søskenbarn med bare en - og de trodde ikke de kunne få barn, men har fått flere[:)]
Ikke mannen min - men har et søskenbarn med bare en - og de trodde ikke de kunne få barn, men har fått flere[:)]
C Choice Guest 28 Apr 2008 #5 Jeg og har en kompis med en testikkel, og de har nettopp fått verdens nydeligste sønn[:)]
L Lykkeligmed2 Gift med forumet 28 Apr 2008 #6 Selv om de bare skyter ut halvparten så mange svømmere, så er det jo likevel ganske mange millioner det er snakk om som kommer ut. Og det trengs bare 1 ivrig en for å lage baby :)
Selv om de bare skyter ut halvparten så mange svømmere, så er det jo likevel ganske mange millioner det er snakk om som kommer ut. Og det trengs bare 1 ivrig en for å lage baby :)