Testet

tante82/MAx6

Glad i forumet
og den var negativ. Men i følge kroppen min var jeg gravid for brystene er gått tilbake til "normale". Jeg blør som bare det nå,så det er nok tr som har kommet. Jeg å sambo har ordnet opp også å da kommer tvilen om vi skal utsette IVF eller ikke alikevel. For jeg skulle ringe inn når tr kom. Hva mener dere??

når dere går igjennom noe så stort og det koster penger ville jeg vært sikker på at dere ikke hadde en sånn krangel igjen og da kansje angre på valget dere ang at dere tok forsøk. det er jo en veldig omfattende periode foran dere. vill forholdet dere takle det? vis dere er sikre på det vill jeg virkelig gått for et forsøk[:D][:D] er jo en helt fantastisk opplevelse om det funker og om 9 mnd sitter det med et lite barn i armene..[:D][:D][:D]

tror jeg ville ha venta et par mnd bare for og se om forholde stabiliserer seg[;)][;)]men det er deres valg[;)][;)]uansett så ønsker jeg deg masse lykke til[;)][;)]

enig med jentene over, men det er jo deres velg til syvende sist...
Det er masse som spiller inn her...
Masse lykke til med ha dere enn avgjør...

Huff,synes det er så vanskelig. Spesielt siden jeg må ringe inn å si at tr har kommet.[:(]

ORIGINAL: ElinR

kanskje vente en mnd . ringe inn tr i april f.eks[;)]

Går det an??????[:)]

ORIGINAL: Nesing

Kan ikke annet enn å signere Ivara! Hun skrev det så bra. Jeg ville definitivt satt IVF på vent inntil dere har hatt en lengre, god periode sammen. Det er knalltøft å gjennomgå behandling og da bør alle forhold rundt ligge godt til rette etter min mening. Jeg er alenemamma og det er ingen drømmesituasjon, bare så det er sagt.....

Lykke til med en eventuell senere oppstart, tante82! [:)][:)]

Sjønner[:)] Har selv vert alene mamma fra bare ble befuktet å til han gutten min staret på skolen,men...[:)]

Tusen takk i allefall alle sammen[:)] Er så glad for å ha dere[:)][:)]

Hvor lenge kan man utsette IVF da?

ORIGINAL: tante82

Hvor lenge kan man utsette IVF da?På st.olav??

er enig men som sagt deres valg, lykke til for at ting skal bli bra
ORIGINAL: IVFProver84

enig med jentene over, men det er jo deres velg til syvende sist...
Det er masse som spiller inn her...
Masse lykke til med ha dere enn avgjør...

Back
Topp