Testet...

tante82/MAx6

Glad i forumet
i går der der var mulig en antyning til minimalt av hcg å mulig en skygge på den jeg tok i dag,men tror nokk at det er ønske skyggen. Skal ikke ha tante rød før 4 august ca og mulig det er litt tidlig enda og at det fortsjat er håp. Men jeg er no ganske inneforstått med at vi ikke klarte det denne gangen heller. Så vi må bare fortsjet å prøve.

Krysser fingre og tær for dere[:)]
Masse lykke til[:D]

Tusen takk[:)] Tror du er enda håp for å teste positivt??

ja kan jo ikke annet enn å håpe, jeg har nå aldri fått så mye som en skyggestrek i det hele tatt elr pos test..
Så man må bare håpe å krysse alt man har. håper den blir bare sterkere og sterkere nå, og at det blir heeeelt positiv.

ORIGINAL: siwro

ja kan jo ikke annet enn å håpe, jeg har nå aldri fått så mye som en skyggestrek i det hele tatt elr pos test..
Så man må bare håpe å krysse alt man har. håper den blir bare sterkere og sterkere nå, og at det blir heeeelt positiv.
litt tili å teste 100% positiv kanskje..

lykke til du også[:)]

takker for det, håper alle får positiv test her[;)] blir spennende å se hva som skjer vidre med meg, skal til kont.18 aug.lei av negativ test og pergo kurer..

Hvilken konrtol skal du på?? Det er virkelig slitsomt dette ja. Blir litt deppa av det å jeg. Føler at vi har sex hele tiden uten å lykkes. Men det EN gang får vi det til alle sammen.[:)]

skal på kontroll etter lap, som jeg hadde i mai. vet ikke hva som skal skje der, regner med det blir samtale om prøverørs[&:]  så jeg er spendt..
jo har selv gått på hormonkurer så å si i 2 år, sex annenhver dag, men likavel skjer det ingenting, så blir rimelig frustrert, men kan ikke gi opp å håpe selv om det er vanskelig, håper og tror hver mnd, men blir skuffa hver mnd og føler det aldri går..[&:]

Har akurat samme frustrasjon som dæ. Men æ har litt håp enda. Får prøverør i desember vi o vi ikke klarer selv. Første gang vi prøvd testet jeg positivt 3-4 mnd ette oppstart av prøving. Men det ente med MA. Prøver å leve et godt liv å ikke stresse noe med det.Det skal vist hjelpe,men det er vanskelig. Dere får sikkert prøverør å da blir det greit vett[:)]

ORIGINAL: siwro

Krysser fingre og tær for dere[:)]
Masse lykke til[:D]

forsetter ogfor positiv test.klem

Ska test på fredag morgen,kjøpte 2 tester på billig test.no [:)] vis æ klare å vent t da[:D]

oohhhh.....lykke til [:D]

spennende...lykke til.....

Back
Topp