Testet rietellere- er dere fornøyd?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Prøver å gjøre meg venn med min nye rieapp. Det jeg hittil har lært er at bare 30 sekunder er laaaang tid, hjelpes den dagen de er smertefulle i tillegg :o Har dere prøvd ut deres og er dem enkle/oversiktlige?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke lastet ned rie-app enda, hvilke anbefaler dere? :)

Jeg har en app på Samsung som heter RieTeller. Fikk prøvd den i går og i natt, da jeg hadde noe press som kom i perioder, og varte ganske likt, for å se om det var en rytme i det. Det ble ganske rytmisk ja, kom hvert 9. min, men det har roa seg nå.

Programmet er oversiktlig og lett å bruke, den viser hvor lenge de varer og hvor lang tid i mellom hver rie. De måler også gjennomsnittet.
Du kan se på en graf for å se om det er jevnt eller store avvik også.
Litt tungvindt i starten med å åpne skjermen hver gang det starta, og huske å stoppe, men du kan skru av skjermsparinga i selve programmet.
Alt i alt fornøyd :)

Virker grei den jeg har. Heter Contraction. Ser gjennomsnittstid og frekvens ved de tre, fem, ti siste og totalt. Testet den ut på kynnene mine i forrige uke for å se at de økte i hyppighet. Kunne da se at på mandag var de ca halvtime på dagtid og på tirsdag ca hvert kvarter og de varte ca ett min

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp