Testet positivt ( uten å brukt assistert befruktnig)

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Guest
Hei, Min mann og jeg har en sønn etter assistert befruktning, og nå har jeg testet positivt på 3 tester, jeg husker ikke når jeg skulle ha hatt mensen( men i juni en gang tror jeg den skulle ha kommet,noe den ikke gjorde da vi var på ferie) , siden den har kommet og gått uten å kommet på faste tider etter jeg fikk førstemann, Nå har jeg de siste to ukene vært svimmel, kvalm, sulten og sykt trøtt hele tiden! Men da den første testen var positiv trodde jeg det var tull for vi skal ikke klare det på egenhånd uten assistert befruktning ! Men det kan jo ikke være tilfelle at alle 3 testene viser feil !!!!

Mener å ha hørt at et svangerskap kan gjøre det lettere å bli gravid neste gang (for dem som har problemer med å bli gravide).. Kanskje ble noen av problemene "rettet opp i" mens du var gravid sist :)

Ja ikke vet jeg , men tør ikke helt tro på tanken at jeg er gravid, siden vi fikk det svrt på hvit av vi skulle ikke klare det alene ivf behandling , så får vente noen uker til før man kan tenke at det er helt sant!men tok en test i dag og , og den var også positiv,...

GRATULERER - du er ganske sikkert gravid :)))
Testene man får kjøpt idag er veldig sensitive så det er absolutt overveiende sansynlig at du er gravid.
Vi opplever det faktisk relativt ofte, at kvinner som før har blitt gravide med assistert befruktning kommer og er spontant gravide etterpå.

Så NYT at dere har klart det på egen hånd og husk å komme igang med folat med èn gang!

Masse lykke til da :-)
Vennlig hilsen fra jordmor Ragna.

Back
Topp