Testet positivt og negativt.. Oppdatert

Cahaal

Gift med forumet
Har testet både pos og neg, men kroppen min sier at den er gravid. Får vente litt for så å teste igjen. Evt bare vente på en evt blødning som de tidligere gangene.. Har termin 18/6..

Oppdat: Pos test igjen idag, men nå har jeg begynt å blø så da ble det takk for meg her :(  Lykke til videre!!

Holder tomlene for deg. Håper det er en spire der, og at den sitter. :D

Håper testene snart bare er positive og at det er en liten spire der:) Lykke til!!

Alveskatt skrev:
Håper testene snart bare er positive og at det er en liten spire der:) Lykke til!!

Når venter du mens da...?
Får håpe testene snart bestemmer seg for å være bare positive!!
*Krysser fingre*

Så spennede! Krysser fingrene for deg :-)

samme her ! tok en svak positiv igår kveld, og så en "ikke gravid" CB digital idag (ettermiddagen..) ikm til søndag, så får ta en ny i morgen tidlig, og så evt bare vente på TR

Jeg testet negativ med billigstrimmel på morgenurin 9 DPO, men noen timer senere fikk jeg positiv. Dagen etter fikk jeg igjen positiv billigstrimmel, men negativ cbd. Gravid er jeg iallefall:-D

Masse lykke til så håper vi at testene vi positive igjen:-D

Jeg har hørt at CB - testene trenger mer hcg for å slå ut i forhold til feks billigtestene. Så du kan jo fremdeles være gravid :)

Krysser fingrene for deg :-)

Oppdatert..

Sender deg en god klem, å håper at blødningene er uskyldige ,at det fortsatt er håp :)

Så kjedelig da :-( Lykke til videre!!

Hadde blitt like forvirra av det der jeg da; positiv test igjen, men blødninger...?
Kanskje ha litt is i magen, og se hvordan det utvikler seg...?
*Klem*

Uff. Håper blødningen bare er uskyldig! Tenker på deg!

Kroppen "sier" at jeg ikke gravid lengre, og dessuten så var det frisk blod + masse smerter. Så dessverre ingen juniskatt på oss, men vi prøver videre!

Novembergull med juniskatt skrev:
Hadde blitt like forvirra av det der jeg da; positiv test igjen, men blødninger...?
Kanskje ha litt is i magen, og se hvordan det utvikler seg...?
*Klem*

Ser du har mistet ganske mange ganger nå!:( Håper du er i gang med utredning?? Kanskje det er hjelp å få. Jeg har mistet "bare" 2 ganger, og jeg føler meg så brent og ødelagt, klarer ikke glede meg.. Klarer ikke sette meg inn i din situasjon.. Jeg syns det er urettferdig at noen må oppleve å miste så mange ganger, krysser fingrene hardt for at du lykkes neste gang!!

Back
Topp