Testet positivt i dag!! :)

Ripspiken

Andre møte med forumet
Har tatt tre tester i dag, både stav og strimmel, og alle viste positivt! Skal egentlig ha mensen om to dager, så gleder meg til å oppleve at den ikke kommer :) vi har prøvd siden januar, så føler det er greit at det klaffet nå ;)
 
Velkommen!! Å gratulerer så mye!!=) 
 
Gratulerer så mye  Deilig følelse å se den postive testen!!
 
Tusen takk! Herlig følelse ja! :)
 
Velkommen, og gratulerer! :)
 
gratulerer :)
 
Gratulerer 
 


Ripspiken skrev:
Har tatt tre tester i dag, både stav og strimmel, og alle viste positivt! Skal egentlig ha mensen om to dager, så gleder meg til å oppleve at den ikke kommer :) vi har prøvd siden januar, så føler det er greit at det klaffet nå ;)


Gratulerer igjen! =)

Lurte bare på en liten ting..jeg la merke til at vi står med samme termindato på listen..Men på tickeren din er du to dager lenger på vei enn meg =p Å jeg hadde ikm på fredag 08.06, mens du sier du har ikm imorgen..

Skjønner ikke helt hvordan du kan vær 4+4 viss du ikke har nådd mens-datoen din ennå? =) Skal det vær 3+4 kanskje?

Eller er det jeg som har regnet helt feil? =p Ble helt forvirret jeg..hehe
 
Kan det ha noe med sykluslengden å gjøre, at det regnes sånn? Min er på 33 dager. Lutealfasen 16 dager. Jeg skrev bare inn de tallene jeg fikk opplyst på terminkalkulatoren jeg, men ulike kalendere sier forskjellig, så er ikke sikker.. :)
 
Gratulerer og velkommen! :)
 
Takk :)
 
Gratulerer såååå mye :)
Jeg testa positivt på onsdag. :D

Vi har vært prøvere siden begynnelsen av mai, så dette gikk kjapt!! :O
 
Gratulere så mye :)
 
Gratulerer!
 
Back
Topp